Ssssch!!!!

...Ssssch!....(sätter handen som en strut runt örat för att höra bättre...).....boin-ng....boi-ing...det hörs ett svagt boingande ljud nånstans...Bo-oi-ing....Bo-oi-inng....Det kommer upp ifrån skogen tror jag! (springer till andra sidan gården och kisar mot skogsbrynet...det hörs starkare nu,ljudet)....Bo-OI-ng....Bo-OI-nngg.....
Och nu ser man en skepnad, genom upprört damm och dis ser man helt klart siluetten av något komma där borta i kurvan....BO-OI-NNG----BO-OI-OINGGG...Det har nog nåt att göra med det boingande ljudet tror jag för det ökar i styrka samtidigt som skepnaden kommer närmare...BoI-Oin-NGGG...
...- NÄMEN!!!!!!!  :-O

mac boiung

....det är ju en Jätte biong-boing med nya stötdämpare och supergelé-sulor!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tänk, det hördes ända till Bergshöjden, vilka fina skor. Och som grädde på mosen så ska du vara opponent till Riittas o mitt arbete, lyckos!!!!!!Och stackars oss!!!!

Kram i varje fall!

2010-05-11 @ 17:41:06
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

hejsan!

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en liten sak.

Skulle verkligen vara guldvärd.

Kramar Julia

2010-05-11 @ 17:59:07
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

hejsan!

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en liten sak.

Skulle verkligen vara guldvärd.

Kramar Julia

2010-05-11 @ 17:59:07
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lotta:är det sant!Jaha,bäst att vara mild i sina omdömen då,att man inte sätter vänskapen på glid...;)Nä,det blir nog roligt det, men hur har ni alla fått reda på det där...måste kolla mejlen...

Julia:Jag är ju en vänlig själ,det är klart jag ska hjälpa dej men bara om du berättar med vad.

2010-05-11 @ 18:09:52
URL: http://littlemeadow.blogg.se/
Postat av: mamsen

Snygga! Liknar förövrigt på de som Andréa köpte i går.. Hoppas det går lätt och bra att promenera i dem också! Får du bränna under fötterna, så vet du att det finns bra strumpor på SC.. =)

2010-05-11 @ 21:12:07
Postat av: Johanna

mamsen:Hehe..ja minsta småsak som man skulle kunna tänkas få hjälp med vet man ju varifrån man ska begära hjälp nu då...;)

2010-05-12 @ 07:12:03
URL: http://littlemeadow.blogg.se/
Postat av: Andréa

Yepp, samma som jag har! Snygga och sköna!



De jag tror Julia menar är att du ska gå in på hennes blogg för att bättra på läsarstatistiken lite.. Ugh.

2010-05-12 @ 15:51:07
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0