Mer att vara glad över

Idag är jag inte enbart glad över att Felix skriver skrivstil med en naturbegåvning som sällan skådats och att Sennys nya gummistövlar passade så alldeles utomordentligt väl att hon inte ens fått skavsår idag trots att hon planterat skog med sin klass hela dagen...nej,jag är också glad över att jag i examenspresent av mina föräldrar skall få prova ut ett par ordentliga joggingskor! Och det är ingen dålig gåva, det kommer att underlätta min framtid inom löpningen nåt alldeles oerhört eftersom mina nuvarande skor har en gigantisk slaktskada undertill.
Det har gått ganska hyfsat tills alldeles nyligen, man har bara behövt tömma den där sprickan vid hemkomst. Men nu får man stanna mitt i joggingpasset och tömma sprickan på stora stenar plus att man får stickskador av vassa stenar när man minst anar det.
Anna blev riktigt rädd i lördags när jag var ut på motionsrunda senast och hon trodde det var henne jag perklade med- så hon gick fot hela vägen. :) Så det är väl i princip den enda nackdelen jag kan se med ett par nya jogginglenkkarit, att hunden tror att jag slutar skrika med henne och så löper hon amok i joggingspåret.

tro nu för all del inte att mitt soffsittande ikväll har att göramed att jag är lat. Jag vilar mitt onda knä så att det ska palla nya dojjer och allt vad det för med sig!

Kommentarer
Postat av: Ninna

eller så kommer du susa fram så snabbt i de nya skodonen att hunden får svårt att hänga med =)

2010-05-10 @ 19:33:22
URL: http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Andréa

Å, hoppas nu du får service av samma kille som mig! Shit va duktig han var, och han gjorde mig på bra humör, är glad än! Fantastiska skor fick jag med mig hem också!



men du, vårda fötterna innan och ha "luddfria" sockor! Ha ha! Så slipper du samma dilemma som mig...

2010-05-10 @ 20:55:14
Postat av: mamsen

Lag dej iväg lite hastigt dit och fixa skor nu, det är inte bra att gå omkring i "gamla vrak"! Och se till att du får den mörka duktiga killen sen, han hjälpte Andréa köpa sportbehå oxå, så du vet ifall du behöver en sån ;-D

Du kan ju titta på ett knäskydd där, jag såg att har såna..

2010-05-10 @ 21:18:56
Postat av: Emma

Va kul med nya dojjor. De är nog viktigt att ha ordentligt på fötterna, och OJ vilken skillnad de gör. Dom gamla kag hade vågade jag knappt springa i alls med risk för att stiga snett eller glyga omkull (pga dålig sula). Men så köpte jag nya och faktiskt satsade någon tia extra. Och nu springer jag som aldrig förr (nästan).. haha... De är skönt att komma igång!

2010-05-11 @ 07:00:35
URL: http://emma12345.blogg.se/
Postat av: Emma

I vanlig ordning blir stavningen fuckt up..=P Men du förstår säkert vad jag har skrivit:)

2010-05-11 @ 07:01:55
Postat av: Johanna

Haha..gamla vrak var ordet!Jag ser mycket fram emot att få flyga fram på grusvägarna Emma,jag fattar nog vad du skriver ;) Ska verkligen se till att få med mig nåt bra!

2010-05-11 @ 07:24:50
URL: http://littlemeadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0