Sennys present

Senny fick en efterlängtad present av oss när hon fyllde år 7 mars.

Vad tittar L-M på?

Lill-Mjau tyckte det var helt oförståbart....

Kolla,va i..?

Asså...va i...?

Vad är detta?
Kanin?
Nä jag går jag...
Vad äter dom?
Grönt är skönt?
Lite läskigt
Tittar

Dessa små varelser har förändrat mer än man haden kunnat ana i det här huset.
- Lill-Mjau tror på allvar att hon oxo ska äta hö,så åtgången har varit större än beräknat.
- Felix bär ut djurskit till komposten utan att gnälla.
- Senny dammsuger utan att skrika rakt ut av ilska.
- Johan sitter faktiskt med marsvin/kanin i famnen och tycker de är söta (?).
Både jag, Elvis och Anna reagerar dock precis som beräknat.
- anna har gröna hatiska ögon som lyser av slaktlust
- Elvis hucklar iskallt stirrande i fåtöljen framför brasan
- Själv skriker jag hysteriskt över sågspån som dragits runt hela huset

men Senny är lycklig hon. Jag vet själv att den högsta drömmen när man är 11 år är att ha kaniner och marsvin,trots sågspånsmardrömmen osv kunde vi inte neka henne detta.
Dessutom, man kan alltid sätta annons i marknaden sen....Eller skänka den gratis genom en liten tårdrypande annons via fejsbook...."familjevan liten gullig, rumsren,artig och väluppfostrad dun-kanin med rosa darrande liten nos bortskänkes pga förändrade familjeförhållanden..." varvid alla tror att skilsmässa står för dörren då det i verkligheten är något annat som ändrats nämnvärt,nämligen mors välvilja har förändrats till illvilja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0