Frajdäj

Fredag hela dagen idag, blir körigt.
Hade tenta imorse. Inte påläst. Handlade om näringslära, känns som man kan det där, men jag fick nånsorts babbelfel och kunde inte formulera strukturerade svar över huvudtaget. Så jag kom på ganska många viktiga självklara saker, så självklara att jag glömde skriva dem. Tyyypiskt.- Kunde inte bry mej mindre haha...Sista dagen före praktikperioden odag nämligen så jag skiter högaktningsfullt i det mesta =D



För 11 år sedan lades jag in på BB. På söndag blir vår förstfödda 11 år. Senny blir alltså ÄLVA ÅR fy fasen....Så det gäller att förbereda här hemma nu då. Det önskas marsvin, vi har inte bestämt utgången på den önskningen än. Jag vill minnas hur hett man önskade ett marsvin, och jag kan inte riktigt komma på en orsak till varför nej skulle vara det definitiva svaret.  Hmm, återkommer om den.

Hade tänkt städa lite nu och baka imorgon, men det kommer ju så bra program på eftermiddagarna. Först förlossningskliniken, och bara där känner man orsaken till att 2 barn räcker och man skall vara glad att allt gick vägen.
Sen kommer Kate, Jon och 8 barn som är så löjligt amerikanskt så man bara måste kolla på det och förundras....Pengar som gräs......Håhå. Sedan är det ju firarmix oxo. Men jag blir slut att lyssna på de där programledarna..tyvärr men så är det, vi får se hur det blir idag. Skulle behöva en adrenalinkick men jag vet inte om jag orkar. =)
Ja, nu kaffe iallafall. Stor mugg, svart. Aaaah, fredag.
Köpte en trevlig flaska vin på färjan, den blir nog avlivad i afton. Naaajs =OD På återhörande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0