Nya tag...igen ;)

Ska jag verkligen ta nya tag i bloggvärlden igen,jag har ju vart sugen på det ett tag men inte riktigt orkat...
Men nu då man kan titulera sig "Närvårdare" och har ett liv där man stänger dörren om jobbet och åker hem och är ledig känns det som inspirationen kryper i kroppen igen!
Jag ska,om jag hinner, knata ihop lite bilder som får symbolisera det som hänt sen sist och sen börjar bloggandet på riktigt igen!
Nu måste jag först gå och kasta in formbrödet i ugnen! (ska vaka hela helgen,med början ikväll, så jag har lite brådis att hinna pyssla med lite av varje...) / Johanna

 skojigt värre...


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja ni ser ju pigga ut eller..? =O Hmm.. kanske lite semester gör susen ;-)

Puss åt er alla! =)

2010-06-18 @ 16:07:32
Postat av: Linda

Välkommen tillbaka! :)

2010-06-20 @ 09:34:17
Postat av: Trollmamman Lowa

På tiden gumman, alltid lika skoj att läsa om era äventyr :)

2010-06-22 @ 10:10:19
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0