Faktiskt ganska roligt

Trevligt att ni verkar så glada att ha mej tillbax....Tack hörni, jag känner själv att det är roligt...

Tänkte bara säga att det har ätits thai-kycklingstrimlor m. tillbehör av diverse nordiska slag, nu kaffe, läxläsning och tabellförhör...3:an och 4:ans tabell.
Om någon vill ta del, så har jag satt ihop en power-point presentation om städning på familjenivå idag. Att visa för mina familjemedlemmar. Så att jag ska hinna sitta mer vid datorn och blogga! Haha!
"Städning och andra uppgifter i ett hushåll" heter den.
Vi berättar varför man städar, städningens betydelse för hälsa & humör samt de olika städningsformerna och deras betydelse. ( Vardagsplock, veckostädning samt storstädning) En liten bilaga med punkter man kan följa i de olika stadierna för att underlätta, samt liten plats vid sidan för egna anteckningar.

Gud vad ni måste ha saknat detta. Värdelöst vetande- hur mycket som helst! Varsågoda!!! Kram!

Kommentarer
Postat av: Trollmamman Lowa

ha,ha... ljuvligt.. skicka listan till maran som också bör införa en massa.

kram

2010-01-25 @ 18:43:54
URL: http://trollmammanlowa.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Härligt att du är tillbaka!! :)

2010-01-25 @ 21:09:08
Postat av: Ninna

ASGARV

2010-01-26 @ 12:54:57
URL: http://dragon-pup.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0