Någe positivt oxo

Var oförhappandes en sväng på stan idag.
Gud så mycket köpansvärt vi hittade Veronica och jag!Överallt bara fanns det grejer & kläder!
Jätteunderbar serie i retrostil från Sagaform på Fyndet, skitsnygg typ fiskbensmönstrad kappa på Tara (HMM,ESPRIT...) plus att modet verkar vara heeeltmin stil just nu! Schyssta koftor, gubbrutiga byxor, lite 70-talsbohem och lite 20- tals hattar och halskedjor! Fy farao om nån skulle ha gett oss fria händer att uträtta vad vi ville på...låt säga en halvtimme! WOOHOO,mer skulle inte ha behövts!

Det var faktiskt riktigt bra för humöret! Sen gick vitill Jullecafeet och drack kaffe. Hrm,och en gräddmunk.
Vi bestämde att det var vi faktiskt värda. Så det har inte BARA vart skit idag om nu nån trodde det.
Fast jag haggar & har mej har jag myyycket kärlek och glädje i mitt liv, jag har bara den här bloggen som ventilationshål!
Egentligen är jag mycket mjuk,mild och god. Fråga vem som helst! ( lärarinnan från tidigare idag t,ex )

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo, men hälsa på sin gamla mor i butiken, det har hon inte tid med heller...

2009-09-08 @ 21:11:07
Postat av: Johanna till mamman

Jaaa jag vågade inte riktigt...Du skulle säkert ha känt på lukten att vi ätit gräddmunkar...

2009-09-08 @ 21:27:26
Postat av: Andréa

Kul att strosa lite på stan i lugn å ro! Jag tycker också att det finns ett fantastiskt utbud av snygga kläder just nu. Synd bara att man inte själv ser lika fantastisk ut...



He he, jag kan riktigt känna frustrationen angående skolarbeten och skolresan.. Fy farao och en massa fula ord skulle jag vilja säga. Fruktansvärt va jag får flash-backs!

2009-09-09 @ 08:03:51
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Linda (kusin)

Det är så kul när man hittar snygga grejjer "bara sådär", utan att behöva jaga ihjäl sig i det dignande utbudet i vår stora stad för att hitta något acceptabelt.

2009-09-09 @ 19:22:00
URL: http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Jo, vi vet att du är en snäll människa som vill alla väl.

Tur att du har bloggen att avreagera dig på! Är det fortfarande samma "liv" i bilen på väg från skolan??



Vilken lärare har fått sig??

2009-09-09 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0