Lillsmurfan

Haha,ja gissa nu om vi har ny kisse eller om hon var så ful & äcklig så att vi inte kunde tänka oss att ta hem henne...?

sötisen 

mumsar

lillan

söt tass

näsa



En otroligt vacker katt, med ett fantastiskt lynne! Det är som hon alltid har bott här.
Då hon steg ur buren började hon direkt springa runt och kissungebusa, länsade matskålar och slirade på mattorna. Jätte sällskapssjuk och kommer och söker upp oss om vi är för långt borta.
Dessutom kan hon inte vara tyst. Hon spinner sitt knattriga kurr hela tiden och verkar vara nöjd att hon valde oss.

Elvis vet inte riktigt vad han skall säga.Han har både morrat och slickat. Hoppas han accepterar henne,och det tror jag. Annars blir det sorgligare än sorgligt här.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Himmel vad söt hon är...vicken tur att hon fick komma till er!! Jag skulle oxå vilja komma till er och bo om jag var katt...Jag har alltid sagt att i mitt nästa liv vill jag bli en katt i en bra familj (;



hälsningar Ekenäs

2009-09-05 @ 17:55:46
URL: http://yvonnemari.blogg.se/
Postat av: Emma

(joo, ja har rena rama semestern här ute på Kökar:) om en stund ska vi dricka lite vin och äta räksmörgås som lite avslut på dagen)

Såå söt kissen är! hoppas de går bra med den andra kissen också, att dom håller sams=)

2009-09-05 @ 18:53:24
URL: http://emma12345.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hon ser jäääkligt söt ut! Jag ska komma å titta på henne någon dag, nästa helg kanske? Annars redan idag. Ska antagligen till Soffi och titta på hennes kissor idag på förm, men om hon har sovmorgon kanske vi kommer till er istället... För ni brukar ju aldrig sova längre än till en sisådär halvåttatiden eller hur!?!?!



Senny va jäteduktig att springa, skitaduktigt gjort!

2009-09-06 @ 08:22:46
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0