Ibland undrar jag

...om jag är telepatisk- ni vet,man tänker/känner på sej en sak och sen visar det sej att det har hänt,skall hända,människan man tänkte på ringer upp eller liknande.
Såg just att min mor skrivit i sitt senaste inlägg om Sarahs reseblogg (ni har länk direkt här nere på sidan) och dessutom ganska identiskt dessutom,hihi.

Drömde dessutom härom natten att en av mina bekanta är gravid. Måste messa/ringa för att få bekräftat/dementerat. Återkommer om det.

Nu skall jag förbaske mej vara hjärndöd hela eftermiddan (det som är kvar av den) och spela SIMS!
Tröstat oss med chokladmunk till fredagsfikat, det var jag värd.
Man är värd mycket efter en så hemsk vecka, få se hur länge jag tycker det är lämpligt att hålla på och trösta mej själv på diverse sätt för att kompensera.


Kommentarer
Postat av: Yvoone

Hej Johanna, du har övelevt den hemska veckan...fy vad jag tycker synd om er, riktigt säkert!!

Nu varvar du ner och samlar nya krafter (;

Hade du tänkt ringa mig - jag dementerar det på detta vis..

2009-09-25 @ 15:07:48
Postat av: Linda

Du behöver int ringa mej heller. Ska försöka klara av dom jag har nu först...

2009-09-25 @ 15:36:57
Postat av: Andréa

Va de mejj du drömd om? =O) Soffi och jag brukar sända signaler genom telepati ganska ofta, helt sjukt!



Skönt att koppla bort hjärnan ibland, I lövv it!



2009-09-26 @ 08:19:55
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du också har njutit av helgen av att "bara va" och inte pluggat och stressat.. Men imorrn måste vi tillbaka till verkligheten igen..=/ Hur är det med dig nu annars? Har förkylningen släppt?

2009-09-28 @ 20:44:17
URL: http://emma12345.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hallååå Johanna, VAR ÄR DU?

Har du drunknat i alla arbeten???

2009-09-29 @ 08:08:45
Postat av: Linda

Ja, nu börjar vi minsann bli oroliga för dej, Johanna! Lever du???

2009-09-29 @ 11:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0