Helt otroligt!

Måste komplimera mina lärare för att ha fått till en fullfjädrad djävulsuppgift....Den har tagit mååånga fler timmar redan än den skulle,och fortfarande är sista punkten oskriven....Fy fasen...Måste ge upp nu, axlarna håller på går ur led. Och vad liknar det,att man får uppgifter som man inte hinner göra medans det är dagsljus?
Jag tycker att den där oskyldiga lunchen borde vara inarbetad nu. Sååå länge satt vi inte faktiskt.
Så detta får betraktas som en jäkligt omfattande och feldimensionerad 8-timmars uppgift.IGEN!...förresten, 8-lektioners uppgift- vilket bara är 45 minuter om jag inte missminner mig...:(

Vad var det jag sa om att sänka kraven? Men man måste ju göra uppgiften för att bli godkänd. Och den är INTE klar. Jag hatar det här! Det är orättvist och taskigt med för stora uppgifter!
Det heter faktiskt vuxenstudier,och som vuxen har man egna barn att ta hand om och ingen mamma som tvättar kläder, dammsuger, ropar att middan är klar osv! AAArrGh,nu börjar jag varva upp igen för jag blir så förbenad!

Detta är inte som det skall vara. Imorgon skall jag nog säga vad jag tycker. Är det såhär det ska va, ska jag förbaske mej ha fler studieveckor på betyget eftersom man får arbeta mer än man ska.
Hoppas jag orkar tills i vår. Hoppas jag har kvar nån av mina vänner, och min man och mina barn, vid det laget. Jag kan ju alltid skicka ett foto till mamma och pappa, så dom också minns mej.
- Jaaa....juuust deee....vi hade ju hooon också...säger dom när dom får julkort på posten.

Fy F#%N vad jag ska fira när detta är överståndet!

Och gud vad jag kan jaga upp mej själv....

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, dom verkar aldrig lära sej. Ser att det är samma helvete fortfarande. Stackare!

2009-09-07 @ 21:53:49
Postat av: Yvonne

Allt är sig likt. Gör som jag alltid gjorde i slutet av uppgiften; nu har den här uppgiften tagit mig ...h så nu skriver jag int mer.

Säg till eller ifrågasätt...du kan lägga fram text du om någon utan att rösten sviker (;

2009-09-08 @ 06:30:50
Postat av: Yvonne

Nå, Johanna, hur gick det idag?? Sa du till...

Vems var uppgiften??

2009-09-08 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0