Gull-pojkar...

Sååå söta och duktiga!
Andrea, den här ska vi sjunga duett nån gång!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå, jag blir sugen på att sjunga nu jag! Kan du int komma över nu Johanna så duettar vi lite du och jag? Visst är det roligt när man delar samma musikaliska intresse med sina syskon? Jag och mina systrar, och kusiner med för den delen, älskar att sjunga flerstämmigt tillsammans.



Den här låten är för övrigt helt underbar! Sjöng inte Jenny G. och Kjell den här ihop en gång för länge sen?

2009-09-16 @ 20:14:17
Postat av: Trollmamman Lowa

Ja, härligt med gullpojkarnas finfina melodi!

2009-09-16 @ 21:09:54
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: C-A

Ja dendär ger rysningar rakt igenom den.

2009-09-20 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0