Blodet droppar,blodet droppar...

Här har ni nålhuggar-proffs av hög kaliber!
Fy tusan vad stolt jag äröver mej och Veronica idag! För det första fick vi ut tentorna vi skrev förra veckan..(eller var det veckan före...äh) Vi fick iallafall högsta betyg som numera är ändrat från Berömligt 5 till B3
GRATTIS TILL OSS!

Inte nog med det-vi gjorde inte precis bort oss då vi tog blodprov heller!

Veronica tog på mejoch det gick sååå bra!

Veronica tar på Johanna

Nålen inne

Japp de kommer

Bra jobbat brujden!

Jag fick äran att nåla fast lärarn jag...Kom på sen efteråt att man kanske borde vart nervös & haft prestationsångest då. Men hon är så bra vår lärare, Johanna,man behöver inte vara rädd för henne.
( fast hon är lite stickgalen, så lite får man akta sej!)

Johanna nålar fast Johanna

Johanna

Blodet droppar,blodet droppar

Shittpommfritt vad spännande och roligt!!!

Och MAJ GAD vad stolt jag är över prestationerna idag!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men visst är det kul! Synd att man sällan och aldrig får göra det när man jobbar sen...

Duktiga var ni!

2009-09-17 @ 21:32:06
Postat av: Åsa

Ooo..



Ja, nog är ni duktiga! Som låter er stickas alltså! Och att ha ett gäng som står och tittar till sen då..

Kanske pappa och jag också skulle vara bra på det, som övar alla dagar med sprutan? Fast det är ju bara i nackfettet förstås..

2009-09-17 @ 21:33:41
Postat av: JENNY

Duktiga brudar!! Ja de är såå kul att sticka men fy och bli stucken själv. Sist dom sku ta blodprov höll jag på att dåna av... Jag e så svår stucken.

2009-09-17 @ 21:53:10
Postat av: Yvonne

2009-09-17 @ 22:19:16
Postat av: Yvonne

Shit, vad duktiga ni är och att ni vågar!! Grattis till B3 båda två!! Vad konstigt det ser ut med B3 - men de e väl att bara att vänja om sig (;

Du får börja sticka sen när flickorna på HSV inte fixar de...

2009-09-17 @ 22:23:52
Postat av: Andréa

Bra jobbat! läskigt att bli stucken! Hu, jag e livrädd för sprutor. Men att sticka andra går bra!



Jamen visst är de ju blåst att vi närvårdare lär oss en massa saker i skolan, som vi sedan inte får använda ute i arbetet! Helt blåst. Men man vet aldrig, en dag kanske vi får användning av våra kunskaper... När vi glömt bort dem typ...

2009-09-18 @ 07:47:41
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: bella

Blodhuggarroooooock!Om ni inte kan låten så kan ni iaf. ta blodprov! :D fast det visste jag från början.

2009-09-18 @ 11:07:06
Postat av: Linda

Föresten! Använde ni inte stas? Tyckte det var lite för lite blod på bilderna. Man brukar kunna få till ordentliga sprut då...

2009-09-18 @ 11:59:46
Postat av: Trollmamman Lowa

Blää.. hatar sprutisar usch!

2009-09-18 @ 17:11:04
URL: http://lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0