Bilder från andtruten trädgård

Ja, nu börjar sista flämtande andetagen i trägårn. Och hoh vad jag INTE har brytt mej om den sen skolan började.
Allt blir efter när man varje dag har allaminuter fullproppade...Nå, tänk vad man skall tycka man har mycket tid sen när skolan är över och man är LEDIG när man är ledig...
Igår när J kom hemfrån jobbet var han jättetrött, vilket jag kan fatta. Han har ju den förkylningen jag antagligen får nu, plus att ryggen har gjort att sömnen inte vart den bästa.
Men han kundeiallafall ligga på soffan han.
Orättvist,man känner sej jäääkligt irri när andra får ta det lugnt och vara lediga på sin fritid.
Vi skolbarn får ju uppgifter att göra på vår fritid vi.

Men här är iallafall en sominte fattar att det är dax att dra sej tillbaks vid denna sena tidpunkt:

Nelly Moser

nelly Moser som inte behagat blomma förrns nu...

Vit rosenskära

Vit rosenskära

Faster aster

Faster Aster

Svartöga

Svartögat klättrar....

Rosenpelargon knopp

Rosenpelargonen tog sej, så här vackra knoppar har hon

Rosenpelargon

Solbelyst blomma är såhär tjusig

Madam Coultier

Madam Coultier fin klematis.

Skulle jag hinna skulle jag ta bättre hand om er, jag looovar.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Roligt att du hinner med nya inlägg...vart lite halvt orolig över dig härom dan då vi pratades vid..

2009-09-23 @ 18:23:49
Postat av: Trollmamman Lowa

Här fick du mig allt lite förvånad ... gröna fingrar har du minsann! Vackert! Hur i himmelen hittar du tiden är barrrra min fråga?

2009-09-28 @ 11:23:56
URL: http://lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0