Att unna sej

Ja det blev bråttom att unna sej en massa i helgen. Den kunde vart längre så hade man kunnat fortsätta att unna sej en massa för att man vart sååå arbetsam,sjuk och ynklig hela veckan.

Choklamunk

choklamunkar direkt efter hemkomst fredag eftermiddag. Sedan fortsatte det resten av helgen...

guldljus

Guldljus till fredagsmyset. Paj och viiin....

fredagsmiddag

oooost

Bihåle-utsnytning? Neeejdå,inte alls- bara lite flytande ost på pajen! Man måste ju få unna sej...

mars

Gooodis...Hyrde film......

plättsmet

plätt

...stekta i smööör....


Det och mycket mer unnades det i helgen,nu tillbaks i brutala,kalla verkligheten

c-vitamin+järn

Har feber igen,undrar just om det är nåt på gång i bihålorna. Mår som en disktrasa. Får se hur jag är imårrån,om det blir skola eller soffan. Lite diffus huvud/örvärk,känns som jag snyter öronen när jag snyter näsan.
Carl-Einar Häckner släng dej i väggen,det klarar du inte!
Nä jag måste nog dra mej tillbaks för i afton,orkar knappt med huvet...


Socker söt

Sällskap till morgonkaffet


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad allt snacks såg gott ut:) Men däremot är jag inte avundsjuk på din feber och förkylning...:( Än en gång, krya på dig!!

2009-09-29 @ 21:26:10
URL: http://emma12345.blogg.se/
Postat av: Linda

Man måste få unna sej lite ibland. Helgerna är sådana tillfällen tycker jag.

Jobbigt med förkylningar som verkar börja om när man just börjar känna sej aningens piggare. Tycker det är många som går omkring med sådana förkylningar som aldrig riktigt vill ge med sej nu.

Krya på dej!

-Kram-

2009-09-30 @ 08:52:00
Postat av: Yvonne

Hej, hur mår du idag? Hur har du med orken...

Lille kissemissen, vad söt hon är, eller vad det en han?



Sköt om dig nu!

2009-09-30 @ 09:04:44
Postat av: Mamsen

Det ser ut som att ni fick ordentligt med socker i helgen! Det är gott, måste jag medge, men f-n vad det lägger sej runt midjan... = O

Märkte att även vanligt kolsyrat vatten gör en uppblåst, vi drack det när vi var på party i lördags!

2009-09-30 @ 10:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0