Äntligen Fredag!

Åhh,vad skönt med fredag! Överlevde veckan,men knappt!
Har drabbats av dunderförkylning, och tentan jag skrev imorse fick avklaras i slarv & hast för jag klarade inte av att sitta kvar med feber & hackhosta längre..Hoppas resultatet blev någorlunda iallafall. Ingen topprestation känns det som.

Jag tänkte skriva det som jag länge har tänkt, att ni måste gå in och kolla min kusin Saras blogg, vilken modig tjej! Reser som backpacker i Indien och skriver reseblogg, BRA JOBBAT S !
Skulle jag aldrig våga  helt ensam...Och fast jag vet att man inte ska begränsa sina barn, vet jag inte om jag skulle bli så jätteförtjust om nåt av mina kids skulle bestämma sej för liknande projekt.
Härligt härligt men farligt farligt, som dom säger.

Kommentarer
Postat av: Linda

Intressant blogg! Ska kika närmare på den när barna somnat.

2009-09-25 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0