Söndag 4 oktober 2009

Kom just att tänka på att den där låten nedan kan tyckas sorglig. Jag hade faktiskt aldrig sett videon förut,och det är ju kistor och sorgligt värre. Före hade jag bara tyckt att den handlade om kärlek som inte ens tar slut i döden utan att den kommer fortsätta finnas fast människan dör. Men jaja, den är bra, iallafall refrängen.

Kollage från helgen

chokladbollar

Senny

felixen

chokladbollar på G

röda ljuset

mat

mammsen & lillen

gott vin

tulipanor

Bild från i våras, på mina tulpaner.

Hahaaaa- nääää,nu skojjas jag allt! Dessa fick jag av min mammsegull för att jag vart så duktig i skolan!
( fick ju B3 i tenten jag våndades över förut.....)

Johan är ute i regnet och jagar änder med sin bästis =)
Barnen har jag pinat att städa i sina rum en stund, själv ska jag (jag har faktiskt vart på jobb hela dan) tvätta& torktumla 2 maskiner tvätt ikväll.
Städa undan efter middagen (det slapp ju Big P eftersom han for ut & leka), se till att juvelerna duschar, och sen tänker jag banne mej slappa i soffan om jag hinner.

Tänker frenetiskt på vilodagen, så att jag helgar den.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, ni liknar er ju...

2009-10-04 @ 19:21:12
Postat av: Yvonne

Vad hade du för mumsigt i ugnen med tomat/ost??

Johanna, du måste svara på våra kommentarer, skärpning...(;

2009-10-05 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0