Sliter håret av mej snart

Varför går de här distansuppgifterna så snabbt för andra att göra?
Är jag så j-lä dum i huvet så det tar 100% längre för mej? Vill vara klar nu. Såg på Facebook att klasskamrater vart klara nån timme redan.
Så uppmuntrande.
Mjölken är slut, yoghurt är slut, ingen middagsmat- betyder HANDLA mat som vanligt. Ha tid med sånt värdsligt....
Felix kommer hem när som helst dessutom, sen slut på tysta friden. Han får laga lite kaffe så åker jag och handlar till kommunala butiken så länge.
Fast minuterna är dyrbara. Kan man ringa och göra en förbeställning månntro? In och betala- ut igen utta helskotta.
Jag sliter håret av mej snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag känner igen de där. De är alltid nåt som är slut när man som mest har en massa uppgifter och bara borde få sitta och göra dom. Ja man borde få beställa och få de hemkört:)Undrar vad Stuure sääger om de.... hihi

2009-10-19 @ 13:26:04
Postat av: jenny

de var jag som lade in förra kommentaren.. glömde bort att sätta in namnet:)

2009-10-19 @ 13:27:56
Postat av: Yvonne

Det brukar vara tomt i kylskåpet på måndagar. Handla söndag så slipper du det måndag...jag har svar på allt!!



Angående din distansuppgift vet du vad jag tänker - just de; sänk kraven...

Men det är inte lätt det här livet, det ska va lite hela tiden. Tur att du int har aktiva ungar inom idrott, suck...men man får int sucka över det men ibland blir man faktiskt lite trött på alla träningar/matcher...

2009-10-19 @ 15:09:05
Postat av: Johanna till Yvonne

Nehe, inte idrott men teater, kompisar och nu ska F börja med skytte bara det hittas en ledare.

Men jag vet vad du menar, skjutserier till diverse idrotter har vi inte

2009-10-19 @ 16:01:57
Postat av: Yvonne

Men Johan kan väl bli skytte-ledare??

2009-10-19 @ 19:24:52
Postat av: Johanna till Yvonne

Eller hur!?!

Tycker jag oxo,eftersom han kan såå mycket, är noga med säkerhet osv, sånt som är viktigt att föra vidare till nya vapenhanterare.

Men nehhejj,de ville han tydligen inte tillföra nästa generation inte!

2009-10-19 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0