Flashar till lite

Jaaa, om jag skall hinna arbeta upp bloggen så jag sitter välnominerad till en handfull kategorier i nästa års blog-awards så måste jag väl börja nu va?

Tänkte börja med en "Dagens outfit" som ju ääär så populärt bland ungdomarna!

dagens outfit

Ylle-raggare nerstoppade i jeans- najs I call it! Skulle det inte sega så dant här på blogg.se ikväll skulle jag ha orkat ladda upp bilder på såväl urtvättad, blå fleece som jeans med hängarsle, men nu blev de inte så.
Tänkte att jag laddar upp en bild på lite smink istället. Det brukar ju intressera folk

läppars glans lumene

Och sen för att visa hur ambitiös jag är,och förhoppningsvis smitta nån vilsekommen: en packe studiematerial rörande diverse infektionssjukdomar,(tent fredag) genomläst i afton

infektionssjukdomar

Förövrigt har sonen levererat en, faktiskt, knivig matematisk gåta

räkneuppgift

"pappa skuter 70 skått och får 20 duvor och 10 ender.Hur myket är skåtten och fåglarna samanlagt?"

Vi har väl kanske lite överambitiösa kvällssysselsättningar här i hus, men jag tycker det bådar gott då barnen inte längre nöjer sej med tilldelad matteläxa,utan dessutom självmant lagar sina egna uppgifter...!

Och nu fickjag just ett mess av min mor,som talte om att bloggen har tiltat och numer innehåller fyra boktips.

Spännande, och gud så försäljningen av den boktrilogin ska skjuta i höjden.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Felix - han är för bra han...spara den där matte-gåtan någonstans!

Fy, har ni tent igen! Nu får dom väl sluta!!!!

2009-10-21 @ 07:14:56
Postat av: Mamsegull

Ha, ha, ja det måste vara typisk släkt-outfit de där! Själv sov jag med raggaryllisar i natt, efter att jag hade svårt att somna och var lite frusen ( men fönstret ska va öppet!) så tog jag på mej nattlinne och sockorna och jälar va bra jag har sovit sen! :-)

Duktiga Felix, han blir nog matteproffs som moffa!

2009-10-21 @ 10:48:19
Postat av: Ninna

Jag ticker ju de sir mera ut som om jeansen är nerstoppaga i raggisarna å inga tvärtom...

Barra för ti gnälla lite lixom ;)



Nej, jag säger bara det, kan man inga va barfota ska det va yllesockor!

2009-10-21 @ 12:12:14
URL: http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha Ninna, jaa som ni ser- hjärndöd...Jeansen i sockorna skudde juha vart...

Ja Yvonne, Felix har tänkt bli mattelärare, och som mamma säger, han brås på moffan sin!

2009-10-21 @ 14:14:07
Postat av: Emma

Jaa-a de är ingen liten bunt vi har till "läxförhöret" på fredag, men tur ändå att vi själva har skrivit faktan så att den är någorlunda lätt läst:)

2009-10-21 @ 19:05:25
URL: http://emma12345.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0