En epok går mot sitt slut

Sista riktiga Firar-mix idag. Ojoj,hur skall vi känna Fredag ordentligt efter detta?
Tänkte avtacka med "De sista ljuva åren" med Lasse Stefaz,för den brukar ju spelas ofta.Men jag lhar aldrig ståttut med den,om det beror på duett-damens vingliga röst eller att låten låg i runda slängar ca 84 veckor på Svensktoppen när det begav sej skall jag låta vara osagt...
Så jag gjorde precis som de brukar göra i Firar-Mix närman önskar låt- jag tog en annan låt istället!



Vill ni lyssna påTrio med bumba och trodde jag skulle hedra sista Firarmix med en låt av dem får ni lyssna på Firar-mix lajv- för nåt sånt får ni aldrig höra här kan jag säga!

Men den här är ju bra den iallafall!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Johanna, sista "riktiga" Firarmix var faktiskt förra fredagen. Sen den 1.10.09 kan man ringa Firarmix ALLA VARDAGAR mellan 15-16. Fråg en som sitter vid radion hela dagarna...((;

2009-10-02 @ 14:38:09
Postat av: Åsa

Ta, ta, ta, ta, ta, ta, taaa, ta, ta, ta, ta, ta, ta, taaaaa, ta,ta, ta, ta, ta, ta, ta, ta, ta, ta, ta, taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........



"Hmm.. vad har du på hjärrtat?" "JA, ede ja nu?"

De e slut me de nu, Johanna! Inget att reta sej på där mera, men det kommer väl nåt annat i stället, men idag kände jag mej lite obstinat, så jag bytte kanal när de inga va firarmix! Trodde åtminstone jag sku få höra "riktiga vänner" en gång till..

2009-10-02 @ 16:12:14
Postat av: Johanna

Ja tänk vad mycket de har hjälpt en med fredagsstädningar genom åren!Aldrig städar man så bra som då ilskans adrenalin pumpar i kroppen...

Med saknad kommer städningen att bli lite gråare...

2009-10-02 @ 16:31:01
URL: http://littlemeadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0