Det där var ju roligt!

Som ni vet, det är kul när man som nybörjare lär sej nya saker! (nu lär det komma sånadär bilder hela tiden,nån kan ju säga till då ni ledsnar..)
Om ni tröttnar på musiken som startar automatiskt (fast den är ju bra,man tröttnar inte sååå lätt..) Då är det iaf bara att trycka på högtalarn i samma bild.
Annars går det ju inte att lyssna på de andra låtarna, om man nu vill det.

Barnen har åkt till skolan,guben till work- jag har mjukat upp skrivarfingrarna inför dagens utmaning: Smärta!
Skolarbete alltså....
Kattorna har fått mat, tvättmaskinen har fått...mat, kaffepannan har puttrat ihop en skvimp kaffe till åt mej, det är myyysigt höstrusk (för den som sitter inne, med cyklamenrosa mjukisbrallor & fleece =) + raggarsockz)
Skall på utvecklingssamtal till Sennys lärare på e.m, vilket  betyder att jag måste heja på nu.
På återhörande, högaktningsfullt Jolanta

P.S Ut och hämta ved oxo. "Där det finns en eld, finns det ett hem." Känt citat från Ronja Rövardotter.

Kommentarer
Postat av: Lotta Haglund

Ja, det där var häftigt, försökte visa det till min man för att imponera, skryta på mina klasskamrater men han tyckte att till det där behövs bara ett program och tillräckligt med fantasi.MEN JAG ÄR IMPONERAD, DU E DUKTIG DU JOHANNA. SEN E DU JU SÅ SNYGG OCKSÅ NÄR DU UPPTRÄDER, KANSKE NGT FÖR SKOLANS JULFEST!!!!!!DISTANSDAG ÄVEN HÄR, LITE COPING-STRATGIER OCH LITE PALLIATIV VÅRD-HOPPSAN DET HAR VI JU INTE BÖRJAT MED ÄNNU O JAG E I FULL GÅNG......HA EN BRA DIST- OCH MYSDAG, KRAM LOTTA

2009-10-05 @ 08:48:28
Postat av: Lotta Haglund

SKREV EN KOMMENTAR, VART TOG DEN VÄGEN?

2009-10-05 @ 08:50:45
Postat av: Lotta Haglund

2009-10-05 @ 08:51:21
Postat av: Lotta Haglund

NU KOM DEN VISST FRAM, FORTSATT BRA DAG

2009-10-05 @ 08:52:17
Postat av: Bella

Tusan vad du är duktig på datturn... en riktig hacker!

2009-10-05 @ 13:53:48
Postat av: Emma

Det låter som om du också har haft en mysig höstdag (trots skolarbeten)..:) Kram

2009-10-05 @ 14:38:12
URL: http://emma12345.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Tror vi få komma till dig på en data-kurs, vi tar en fredagkväll - eller hur?

2009-10-05 @ 19:22:17
Postat av: Johanna

Näää, de blir ingenting om jag ska hålla datakurser!Kaos möjligen...Men det har faktiskt vart mysigt väder idag,och nu är det ju svinkallt ute-frost inatt! Kastade en duk över blommorna ute eftersom jag inte fått in dem ännu.

Snart dax för vinterkappan!

2009-10-05 @ 20:01:43
URL: http://littlemeadow.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förresten,jo kom väl på freda då, ta me lite vin barra så ska jag nog visa allt jag kan. Och det är ju int så mycket, så ta nu med en dunka att vi inte får tråkigt!

2009-10-05 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0