Tur att tomten kommer snart

Bara för att man betalat en ansenlig summa för att få tillbaks sin dator betyder det verkligen inte att den funkar för det.Har jag märkt. Bara att bita ihop nu och vänta på att tomten förbarmar sej.
Jag skall vara på min praktikplats hela kvällen så jag bara passade på att slinka in och skriva ett snabbt meddelande medan datorn funkar.
Farsdagen avlöpte lungt by the way, på lördgen var vi till min papps på tårtfrosseri, och på söndagen vältrade vi oss i nya långkalsonger här på hemmaplan.
Senny är hemma från skolan idag,mådde illa imorse + huvudvärk.Nån kille i klassen har magsjuka sa hon,låter inte det för underbart.

Annars så har vi tänkt öppna en liten bod ute vid vägen med "borskänkes" skylt upphängd på utsidan.Kommer att innehålla lite olika saker vartefter det dyker upp sånt vi vill bli av med. Den här veckan finns det en mycket högt och omdömeslöst hoppande kattunge samt en takhängd, lätt begagnad rislampa på hyllan.
Varsågoda, först till kvarn...

Nu: gröt
Sen: Gullåsen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men tänker ni inte gå tillbaks och säga att de får fixa så den funkar då? Ni betalade väl för det?

Man kan föra till Mise också eller Emmaus, det är väl mindre besvär än att hålla stånd vid vägen.. ;-)Fast kattungar kanske de inte tar emot?

Hoppas ni inte drar på er nåt skit nu då, magsjuka eller annat jox..

2009-11-11 @ 15:28:35
Postat av: Yvonne

Just de, int ska du betala en gång till - säg åt dom att det ska vara på deras verkstadsgaranti, hälsa från mig!!

2009-11-11 @ 16:47:23
Postat av: Yvonne

och så tar ni Mega-Data nästa gång...

2009-11-11 @ 16:47:57
Postat av: Linda

Dyra grejer du önskar dej av tomten!! Du måste lova att va riktigt snäll nu då så kanske...

2009-11-11 @ 19:54:57
Postat av: Andréa

ja jäklar, no ska de krångla no! Jä**a grejjer, allt man har ska gå sönder eller få nåt fel. grrr...



Men stackars övergivna kissunge, ingenstans e man välkommen.. Snyft.. Blizze sitter förresten också i en bur ute vid stora vägen efter morgonens jolmande. Peter fick ta med honom då han for på jobb imorse. får hoppas att någon snäll morgonpigg tant tar hand om honom.

2009-11-12 @ 09:17:04
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mamman:tror du de tar emot uppstoppade kattungar då?Näää,skoja bara,hon e gullig ändå....

Yvonne: Japp,det blir definitivt megadata next tajm,och då tänker jag inleda med - HEJ,Yvoone...ni vet,HON rekommenderade att jag skulle ta hit min dator...Om dom tar det som ett hot får dom avgöra själva...=)

Linda:Inte bryr sej väl tomten om så värdsliga ting som världsekonomiläget och sånt...?En ny laptop skruvar Nisse ihop på nolltajm serru!

Andrea:snyft,ja det finns många gratis katter att hämta upp längs vägkanten vad det verkar...Jag tänkte på djurskyddsföreningen först,men det var ju därifrån vi köpte henne så det blir ju pinsamt...Men Bliz kan ni ju sätta frimärke på o skick iväg!

2009-11-12 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0