Pampadampaaaaa!

Men kolla härå!

Har ni hört storyn om han killen som uppstod på tredje dagen? Man har ju liksom misstänkt att den historien har hunnit bli påbättrad ganska rejält,med tanke på hur många munnar den har gått ur under århundradenas lopp...men hallå- nu kan jag säga att någon uppståndelse på tredje dagen kommer jag nog aldrig mer att tro på!
Fast han anlita väl en annan firma han,förstås....;)

Jooo,datorn har vart på sjukstugan. Eller bårhuset,vad vet jag. 70 euro kostade det- vilket får betraktas som rena rama  trick or treat, då strecket fortfarande hoppar sin egen väg och mellanslagstangenten trögar som en gammal,rostig tramptraktor. Men den startar ju utan att säga "ding"- error systema incompatiblo eller liknande iallafall.
Japp, glädjande nog verkar man vara saknad här i sajbär spejs- och nu är jag tillbaks.
Har just avslutat höstterminens "sitta i skolan" period, till förmån för praktikperioden! Så,nu är jag inlåst på Gullåsens låsta avdelning på dagarna istället.
Ingen fara, det är inte yxmördare och psykopater med illa dolt blodlyste jag mäter blodtryck och håller sval hand på panna åt på dagarna (isåfall skulle det ju förstås bara va att hota med ett venöst blodprov som mycket väl skulle kunna gå riktigt fel...)Nej, jag befinner mej på demensavdelningen, och jag är övertygad om att jag skall komma att trivas alldeles utmärkt. Jag gaggar väl på som barn i hus,så att säga....

Skulle bara titta in somhastigast....., återkommer med fler inlägg,skall lagra några foton osv, dessutom har jag "lite på gång" som dom säger. =) Bara för att hålla spänningen vibrerande....
Nej inte nåt spännande, bara lite nytt.....Äh,nu slutar jag. Ajö så länge/ JoJo

P.S Förresten, vad jag har saknat att få skriva i bloggen, och att läsa alla andras...Skönt att va tebaka!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Min blogg håller på och dör ut - ingen inspiration har lagt den på is...

2009-11-03 @ 16:53:13
Postat av: Linda

Skönt att du är tillbaka vännen! :)

2009-11-03 @ 19:53:16
Postat av: Lotta

Ja men va kul att du e tibaks, hoppas du får en bra praktiktid, kram

2009-11-03 @ 20:03:03
Postat av: bella

Jag trodde du höll på och studerade ihjäl dig!!

bra att cyberverktyget funkar!

2009-11-05 @ 09:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0