Nytt påhitt

Inte var det jag som uppfann hjulet,ändå använder jag det alla dagar utan att skämmas. Därför tänker jag inte skämmas för att jag härmar de underbart påhittiga människor som kom på att man kan skriva egna historier och publicera dem...just det,i en blogg!
Eftersom jag tycker blogg.se segar ibland ( läs:för det mesta) har jag testat ett annat ställe.

Jag som har älskat att dikta ihop långa böcker sen barnsben (eller hur mamma, bra hästböcker va?) har nu återupptagit mitt skrivande. Ringrostig märker jag,men som med allt annat: övning ger färdighet.

Gå in och kolla när Johanna Berättar Sagor ! Kommentera, säg raka kommentarer,annars blir det aldrig nån storsäljare av mej. Har många storys på lager, sätter in när jag hinner skriva.
 
Annars då? Har gjort en annan sak ikväll oxo som antagligen skulle glädja en & annan, får se om, när och hur jag avslöjar detaljer om det. Fast man skulle ju berätta om det sa han...Hmmm,jaja,jag ska berätta.Lite senare.
Gå och läs dedär nu,men tänk på ringrostighetsfaktorn! (se nu, självförtroendet sviktar! För sent,det är redan publicerat!Johan frågade hur det kommer att kännas när alla skriker i falsett och skrattar hysteriskt åt mina berättelser- snälla, gör ni det kan ni väl säga till,eh?)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Johanna, det är väl klart att du ska berätta det (Om det är "det där" du sade tidigare), då får du ju stöd bakom dig :)

2009-11-05 @ 09:58:38
Postat av: mamma

Men jag skrattar nästan alltid hysteriskt åt det du skriver..?

Men du tänker kanske börja skriva allvarliga historier?

Jag ska försöka skärpa mej och vara saklig, jag lovar! ;-)

Det är på tiden att du gör något av din ådra, tycker jag!

Lycka till!

2009-11-05 @ 10:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0