Eftermiddag

Felix har kommit hem,vi har ätit bulle och saft/kaffe och haft mys i vintervädret.
Försöker mej på nånsorts städning här, så jag skall slippa det imorgon.
Hmm,vill inte riktigt bli till något...
Lill-Mjau tuttar i sin korgstol.Löjligt att hon faktiskt blev att heta så. Lill-Mjau,ganska gulligt.
Skulle vara kul att åka till inredningsbutiken i Bjärström ikväll,men jag vet inte. Slirigt värre på vägarna ju. Släta sommardäck på bilen. Hur ska jag komma till min praktikplats imorgon? Gunnars Taxi?

Näää,nog måste jag försöka pallra vidare.
Konstigt med mej,jag kan vara så jäkla effektiv bara jag vill.Vill jag nåt ska det helst redan vara gjort.
Annars tvärtom-totalt ingenting....Aldrig mitt imellan.
Men nu ska jag göra ett ryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0