Städandet har börjat...

Har faktiskt fått aschlet ur vagnen och börjat nånsorts städning, trots allt jag sa tidigare. Men nog vill man ha lite fint, med nystädat- doft så kan man sitta med ro och njuta i helgen sen.
Kunde bara inte motstå att sätta in detta klipp också, jag skrattade absolut så jag höll på kvävas. Titta på detta så orkar ni dona en stund till sen. Särskilt du mamma, kommer att stärva . Gå och kissa före...

http://www.youtube.com/watch?v=8GifHcVoP24&feature=related


Nu skall jag fortsätta, kommer igen.../ J

Kommentarer
Postat av: Andréa

För några år sedan komju jackas regelbundet på MTV. Jag var helt beroende av det. Jag har skrattat så åt dessa gossar i mina dar! Dom har så knäppa ide´r! Men vissa saker är bara äckliga och motbjudande.



Ha du tänkt att nystade doften ska hålla i sig till helgen?!?!? Onödigt positivt tänkande sis! Själv få man ta städandet dagen innan helgen och upprepa det mitt i helgen. De luktar ju ändå gammal ladugård varje gång hundarna kommer in från regnet.



Jag hitta nyss ett mushuvud och lite maginehåll från den stackaren precis utanför ytterdörren. KRÄK!

2009-06-15 @ 13:03:19
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Åsa

Herrigud, vilka idioter! Ha, ha.. man blir slut att se på dem.

Men den där andra var bättre, med inianskruden..

:-))

Funderar på att stoppa hundarna i en sopsäck och suga av dem allt löst hår med dammsugarn, man hinner ju inte ens stoppa undan dammsugarn, så är det färdigt att börja om igen.. suck

Tror ni de kan få något trauma av det?

2009-06-16 @ 08:20:43
Postat av: Jenny K

Haha dom e helt sjuka och det är så kul att titta på dom. man tränar ju ialla fall magmusklerna av att skratta så mkt som man gör. Så nått possitivt e det me dom. Ja städandet det lär man ju få göra om, mina barn har nån förmågan att alltid tömma ur skorna mm från sand så man vadar i en inomhus sandlåda. Alltid lika kul. Kramiz

2009-06-16 @ 18:56:58
Postat av: Johanna

Mamma: Alltså dom kan få klaustrofobi har jag märkt!Och så blir dom lite nervösa sen, varje gång man tar fram sopsäcksrullen!=)Men om man binder ihop tassarna först så kanb man använda säcken fler gånger, annars klöser dom sönder den!

(hoppas folk fattar när man skämtar sen....Har tant Djurskyddsinspektören på trappan imorronbitti...huga)

JennyK: Ja alltså när jag kom hem idag blev jag alldeles förundrad! Det sista jag gjorde igår kväll var att dammsuga. Och nu är det likadant igen, och jag FATTAR INTE hur det är möjligt!

2009-06-16 @ 19:12:45
Postat av: Johanna

Andrea: Haha, nä jag hade inte tänkt att det skulle hålla. Men man vet att man just har städat och att skiten är ny och fräsch!

Håller med om att vissa grejer dom där gör är lite väl, typ blir jagade av tjhurar och sånt-det är bara farligt och inte kul.

2009-06-16 @ 19:15:06
Postat av: Åsa

Jag har funderat på att surra stumparna med silvertejp först och nosarna också, för de blir ju så bitska när man gör något annorlunda...

Men sku inte du köpa klippmaskin från Hobby Hall? ;-)de sku väl se ut som lördagskorv med öron sen :))))

2009-06-16 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0