sOMMARGLÄDJEN ÄR HÄR!

Nu börjar det likna nåt med vädret, va? Johan är och skjutsar Senny till en kompis så jag passar på att skriva lite kort bara...
Får alltid lite stressigt att vara när det e bra väder - grävar`n i mej vaknar och skriker !
Återkommer senare med eventuella bildskildringar.......måste verkligen ut nu med spade och grep!

                                                                                             På återhörande, antagligen efter solens nedgång eller så,  J  

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag ska oxå ut o fixa nu. Jag rensa en massa land tidigare och Peter ha kört med röjsågen, så de ligger gräs överallt. Måste fixa. Men egentligen sku jag vilja sätta fast ögonen en stund nu när aron sover.. Bussigt kluven.



Väntar på bilder med spänning!

2009-06-07 @ 13:59:04
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är nog bäst att gräva och jobba när man är ute, annars fryser man ju ihjäl...

Vi skulle ha klippt gräset idag, men det har inte blivit av.

Pappa har varit till Pär-Olof ikväll och hämtat kläder. Han sa att jag fick fråga vad som helst om "folkdräktsråd och föreningar" när han kom hem :-)

2009-06-07 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0