Sitter med svärfar Elvis?

Har suttit och kollat youtube klipp på min tonårsidol Michael Jackson ikväll, och det känns lite löjligt att man tar det som en förlust att han är borta.
Men han var en stor del av min tonårstid och man kan hans låtar utantill fortfarande.
Men luktar det lite fejk-död över det?
Har King of Pop gjort en " ELVIS "?
Sitter med svärfar Presley på en egen liten ö ( som de köpt förstås )nånstans och skrattar för att vi gick på det?
IGEN!?!
Jaaaa,man vet aldrig hörni,tänk på den ni.
Lisa-Marie . P .åker dit och träffar pappsen och barnets far...Hmmm,bättre än så blir det inte.
Skall berätta om jag ser nåt misstänkt.
Jag går och lägger mej nu eftersomj jag jobbar halv 8 till halv 8 imorgon, och som vanligt när man kollar väderprognosen ser det ut att bli strååålande sommarväder som ni andra kan njuta av.
Men tänk inte på mej inte.
Nejnej,ha det bra ni andra.
På måndag skulle det bli KYLIGARE igen, när jag blir ledig. Alltså, inte lite svalare, utan KYLIGARE.
Brrrr,man blir ju så I-RI-TE-RAD.
Så tycker folk att man ser blek ut sen,och tecks säga det också.
Stryk skulle ni ha. Men sov gott för all del.
Jag är inte snål på det sättet. Och ha en bra dag imorgon. / Johanna

Kommentarer
Postat av: Andréa

Igår satt jag fakriskt och lipa en skvätt. Jag tänkte på den där tiden när du ääälskade Michael J. Du fick mig att älska honom också. Vi kollade på hans film och den där livekonserten du hade på vhs. Minns du att vi spolade den där scenen när han sätter sig ner på huk och gråter på scen. Jag tror att jag lipa till den låten. Minns inte vilken låt han sjöng då.



jag tänkte exakt samma tanke som dig... E de fejkdöd??? De lär vi aldrig få veta. Men nog är det tragiskt, jag kan inte fatta at det är sant. Kollade på programmet om honom på ettan igår. VILKEn KILLE! Vi kommer aldrig att uppleva sådana kändisar igen. Och ingen kommer att slå hans försäljningsrekord av thrillerskivan. De har sålts typ 70 miljoner exemplar!?!?!!!



Å som dom sa igår i tvprogrammet: Han dansade inte till musiken, han dansade i musiken.



Du hinner få fint väder i sommar gumman! Inte tror jag de blir kallt redan på måndag inte. Och isåfall kommer nog värman tillbaks efter rockoff.



Kramar!

2009-06-27 @ 08:21:57
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Nå hej Johanna, gick det bra att jobba idag? Det är surt med 12 h (då solen gassar och det är vindstilla ute) men bara man kommer dit går det bara av farten. Du har klarat av det den här gången oxå (;



Sommaren har bara börjat och det här är bara början av vad som komma skall, får vi hoppas i alla fall. Här sitter man ensam en lördagkväll..Emma på ö-spelsinvigning o Ingmar på Hammarvallen och klipper gräset!!



höres!

2009-06-27 @ 19:48:55
Postat av: Johanna

Andrea:Japp vi spolade tillbaks så det typ började haka upp sej och det var så braaaa!!!

Man har lite minnen till den killen, och det är väl det som känns tragiskt.Att mannen och geniet man förknippar med så stor del av sitt liv är borta!

Hans musik har- och sätter fortfarande-ord på känslorna.

Yvve:Hej, jo det var faktiskt ovanligt sur smak på 12-timmars passet idag.Men nu är jag hemma lagom till sängsdags- ska ju upp imorrn också hur jag ska lyckas prestera det?Helt slut,det har vart så varmt idag att de borde vart förbjudet att jobba!

Vad gör du hemma!?! Inte till Lindas 30 årsparty!?!

Ta ett glas vin du och se på nåt på tv-du får ju välja själv om du e ensam hemma iallafall!Ha en lugn o skön afton!

2009-06-27 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0