Jaha...

...det var ju konstigt,men inte helt oväntat att något skulle gå fel.Hur blev det så där då? Inte slutade jag väl skriva där heller?
Jaja, jag bjullar på det, alltid gläder det nån....
Vi har ätit slafsig men god pizza nu -inte ofta det händer! Trygga priser dessutom, man förstår att turisterna kommer en gång och aldrig mer. Skulle vilja se en svensk familj betala 500 kr i runda slängar för en liten pizzamiddag...!!!!Bättre restaurangpris om ni frågar mej! Nåja, inte blir det så ofta och lika bra är det.
För det andra blev det fel i beställningen, jag som brukar vara ett riktigt as och äta pizza med mögelost - men fick nu nåt med biff  & lök, och någe ägg uthällt över allt det...ja,man vet ju vad man INTE vill ha nästa gång!
Haha, nån annan stackare som sitter och hulkar över min goa mögelostpizza nånannanstans nu då, fnissfnisss...
Drack lite vin till förresten, och kände sej riktigt internationell, hehe, la Italiano....
Nu måste jag faktiskt pausa lite igen, håller på med nåt så viktigt som ett familjemästerskap i rally på Play Station och det börjar dra ihop sej att bli min tur...
Nu ska de få sej,MOHAHAAAaaaaaa....

Kommentarer
Postat av: syrran

Asgarvar, fan va skönt att du skriver blogg! Du e så bra på att skriva! å så jäkla roligt de blev från början! De va på tiden!



Jag ha käkat två rader choklad ikväll. Nu mår jag så jä**a illa alltså.. Hulka! Vi åt Pizza igår. Kebabkotzone med vitlöksdresing på salladen. Då satt jag också å hulka här resten av kvällen.



Nu står hundarna å skäller på verandan å vill in. Peter sågar ner träd uppe på vår nya mark. Snart kommer kvällsolen! (bara de sku bli soligt nån da)

2009-06-05 @ 21:54:13
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja,roligt är det och bättre lär det bli....Vänta bara tills jag skall börja med en massa högteknologiskt som att sätta in bilder och sånt....

2009-06-06 @ 22:46:06
Postat av: Åsa

Men alltså, äter man pizza ska det vara med salami och svarta oliver, annars fattar vem som helst att man kan spy åt det!

-Vi väntar faktiskt på högteknologin nu... :-)

2009-06-07 @ 00:14:32
Postat av: Johanna

Ja mamma, kolla ovan så får du se på tusan,nu börjar vi snacka teknologi så man häpnar!

Ja mor, har du sparat de lapparna? Vad kul - jag antar att man skulle skratta sej fördärvad om man läste dem idag, vill minnas att de ofta innehöll små skildringar i form av teckningar för tydlighetens skull...den med ykelhjälmen minns vi väl alla?

2009-06-07 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0