Jag glömde Kalle Janssons Låda!!!!

Glad midsommar till alla!!!
Igår hade jag verkligen fullt ös hela kvällen här! Tackar chefen för energikicken jag fick före jag for hem från jobb, det verkar som det gjorde susen!!! ( ska berätta mer om det en annan gång, nu skall jag snart sätta på nypotatisen så jag hinner inte)
Gjorde allt jag sa att jag skulle, minsann!
Idag har vi förstås varit till midsommarstången, och det var lika mysigt som vanligt. I år valde vi bya stången här i Torp, några år har vi vart till stora stången vid Hammarbo.
Här kommer lite bilder, tänkte bara jag skulle berätta att jag kom på igår att jag borde laga Kalle Janssons låda också!
Så här var det, en dag när jag hämtade Felix från dagis för nåt år sen frågade jag vad det fått till lunch. Han kom inte ihåg riktigt sa han, men det var någge Kalle Janssons låda trodde han.
Man fick sej dagens skratt när man insåg att det de hade ätit till lunch den dan var Janssons frestelse, Haha, så sen dess heter det Kalle Janssons låda hos oss. Men vi får klara oss utan det idag. Vi har så vi klarar oss ändå!







River svartbröd till fisktårta. Och lite av tummen förresten....





Min midsommarkrona hemma, nederst Yvonne och Jenny på jobbet- flitiga va?







Fint vid grinden....



Johan står bakom äppelträdet och håller i det blå repet....





Pampadaaaa!!!!!


!


Nu skall jag duka och laga fint- ha det riktigt underbart nu alla och glad midsommar!!!!
Pussar Johanna

Kommentarer
Postat av: Lowa

hej..trillade in på din blogg.. va trevligt! Hoppas ni haft en underbar midsommar! Kram Lottis

2009-06-19 @ 23:04:00
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Tjusigt värre!! Solen skiner, yes!! Hoppas de håller i sig hela dan (=



Ska börja rusta till här hemma innan gänget börjar trilla in, trevligt - sen blir det ti slänga sina lurviga utåt natten (;

2009-06-20 @ 10:53:02
Postat av: Yvonne

Johanna, glömde namnet men de va från mig men de kanske du kunde gissa dig till...

2009-06-20 @ 10:55:35
Postat av: Johanna

Yvonne,ja jag fattade det, Hoppas nu ni gör dansgolvet rättvisa ikväll!!!

2009-06-21 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0