Inget vidare blogg väder!

Tänker inte bli långrandig,eftersom det är nåt konstigt med bloggen ikväll!
Det bara hakar upp sej och är jobbigt!
Verkar som att folk har vart nånannanstans än på sina datorer i helgen av nån underlig anledning.....
Ni har gjort rätt, man skall vara ute och njuta nu medan det är så underbart!
Imorgon är jag också ledig-äntligen!!! Sol, och en tidning, kaffe och sen gräva och pyssla med blommor osv!!!
Härliga planer.
Jag går i duschen nu,är färdig för sängen eller soffan sen.
Kanske läser Drömhem&trädgård i sängen eller löser korsord....får se, men nån terapi för hjärnan förrän den somnar behövs!
HOH, nu trodde jag att allt försvunnit igen-rutan blev helt vit mitt i allt!
Nu lägger jag ut detta tråk-inlägg förrän allt försvinner.
WOOOHO, ser fram emot lediga sommardagar nu,allt känns bra och jag är nöjd med helgens arbetsinsats....Tack för mej för idag, vi hörs väl imorgon./ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0