IIIIIH!

Har jättebråttom nu, skall hinna duscha förrän Morden i Midsomer börjar! Skulle bara påminhna alla att inte missa det,hinner inte mycket mer än det nu.Skulle lägga upp bilder från idag,men får göra det senare eller imorgon.
John Nettles heter han som spelar Barnaby och det kom jag på när jag stängde av datorn förra tisdagen- precis som jag sa!
Vi har haft en underbar dag förstås,vart på stranden på eftermiddagen och det var NAJS!



Barnen hoppar över svall-helt skönt vbäder även idag.Nästan bra att det fläktade lite mer!
Nu stressar jag i duschen och sedan...typ te & skorpa så man kommer i stämning! =)
Vi hörs garanterat igen! /J

Kommentarer
Postat av: Yvonne

vilken härlig strand!! Lyckans er som har tillgång till den och kan vara för er själva och int måsta trångas med en massa turister..

2009-07-01 @ 14:43:33
Postat av: Johanna

Ja man fattar knappt det är sant när man får åka dit!

Alla andra får åka och klä av sej till alla andras beskådan och vi får sitta o fläka ut oss bäst vi behagar för oss själva...ja,det är nästan så man får dåligt samvete!

2009-07-02 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0