Fredagsmys? NOT!

Ja, då var det fredag igen då! Veckans absolut bästa kväll om ni frågar mej!
Fast kanske inte just idag då, jag skall på jobb om ett tag. Men jag ska jobba med Elisabeth, så det blir nog roligt. Självaste teaterapan, de e hon det!
Jag sa ju förut vad vi brukar göra på fredagarna- lyssna på Elvis Presley. Alltså den killen...hoho, jag skulle ge bra nog mycket för att kunna gå på en sån konsert! Fantastisk! Finns ingen annan som kan sjunga hans låtar, så är det bara. Många av hans låtar har blivit sönderspelade av dansbandsorkestrar i många år nu, men när man hör dom med honom så bara älskar man dom iallafall! Hans känsla, passion och röst - GENIALISKT, det finns ingen som gör om det.
Dagens kändisar blir inte kända för att de är bra på nåt, de blir kända för sitt utstuderade sätt och utseende- resten kan man ändra på i datorn! Nej, tacka vet jag gamla goa tider!!!
Bara så ni vet så blir fredagens höjdare en av mina favoriter med Elvis, jag hoppas jag skall få gifta mej nångång och kanske dansa till denna, eller "Trying to get to you" som nästan är ännu bättre. Den hade jag i en annan "dagens höjdare " förra veckan, kolla in!

 http://www.youtube.com/watch?v=oKdSHr1i2Yo&feature=related

Störtskööönt! Detta kommer från en konsert han gjorde - 68, absolut ett av hans bästa framträdanden. Jag har den på skiva/film- heeelt outstanding! ( Lite bättre kvalitet än detta också )
Och nog är han ju söt, va?
Barnen skall med sina älskade mommo & moffa på teater ikväll, det ser de fram emot. Jag skall plocka fram lite kläder innan jag åker på jobb. Johan skall skjutsa dem ikväll. Han ska också skjutsa in Kerstin ( svärmor alltså ), hon skulle också på nåt kul. Alla utom jaaa-ha-haaag får mysa fredagsmyyyhyyys.....Böööl...
...Tja, Elisabeth också då..
Får väl säj åt guuben att han gnisslar upp en flarra vin och sätter på luftning före jag kommer hem. Sån fara är det faktiskt inte, jag slutar ju 21. Men eftersom vi har sovit halva förmiddagen känns det som denna dag är förbrukad. Barnen sov längre än mej idag, ena riktiga grisar som vägrade stiga upp, bara låg och grymtade i kudden!Gullena, det är skönt med sommarlov....
Nu måste jag verkligen få nåt gjort, ska ju snart infinna mej i världsmetropolen Kattby och utföra dagens ihopskrapning till brödfödan.
Ha en goder afton kära ni, på återhörande! / JoHanNa

Kommentarer
Postat av: Andréa

Elvis ja...... Tänk att det faktiskt funnits en sådan man på riktigt. Man knappt inte tro att det är sant. INGEN kan åstadkomma det han en gång gjorde, han är ju kung än. Å så vacker att se på,helt otroligt. Killen med sug i blicken!



Ha de kul på jobbet då! Hi hi..

2009-06-12 @ 13:00:13
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0