En ny början!

Ja, nog är det med tveksamhet ändå som jag gör detta...Känns som att man hakar på ett bloggande universum sist av alla och får en självlysande liten töntlampa som blinkar ilsket i pannan som resultat. Har inte riktigt erkänt det ens för mej själv ännu- ännu mindre yppat det för min högst älskade man...Det skulle troligen frambringa dagens hjärtligaste skratt iallafall...
Men det ska bli roligt,det kan jag inte sticka under stol med, och nog kan man väl bara få göra nåt för sitt eget höga nöjes skull nån gång?
Det är inte så att jag har stora planer på att konkurrera med BlondinBella, Kenza och det gänget...antalet läsare på denna blogg lär inte bli högre än att en gravid skorpionhona skulle kunna multiplicera det med  2 utan svårigheter, men det är inte poängen heller. Det skall bara bli roligt att skriva!
Önskar bara att man hade en kamera av någorlunda god kvalitet så att jag skulle kunna skildra mitt högintressanta liv i fantastiska bilduppvisningar, men dessvärre,dessvärre- så är inte fallet. Skall spara ihop till en bra en, hade vi tänkt.

Detta inlägg får anses som ett första litet prov och jag tänker inte skämmas för hur det ser ut eller om jag gör något fel osv. - bara så ni vet. Skratta gärna, jag är bara glad om jag kan glädja någon här i livet jag...
Skall nu avsluta detta första skriveri bara för att se hur det går. Skall också göra lite annat- det är fredag, vi har haft avslutning i skolorna idag jag o barnen, och i detta lilla gula hus på prärien lyssnar vi alltid på Elvis Presley på fredagarna och har lite "party-filisar" (läses på finlandssvenska) Är dessutom lite extra idag som jag nu måste ställa iordning på självaste scool`s out kvällen.
Återkommer nog med det snaraste, har lånat älskade mamm och pappsens kamera idag, så kanske om det

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad duktig du är, en alldeles egen blogg, Johanna! Du som alltid har skrivit uppsatser, långa som sju svåra år, lärarinnan Lotta Allberg slog sej för pannan varje gång det var dags att ni skulle lämna in dem... ;-)

Sorry, men ingen är så bra på att skriva SÅ mycket och SÅ roligt som du.. Om du vill kan vi publicera alla dina roliga "vanliga" brev du skrivit till mamsen bara..? ;-)

2009-06-07 @ 00:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0