Barbara- Ann = Burn-out !

Nu skall vi ut och grejja! Har en säch cement som jag skall rådda lite med idag förrän vi åker till stranden! Säger inte mer just nu, men återkommer med bilder en annan gång.Kan säga så mycket att det inlägget kommer att ligga under trädgårdskategorin sedan! =) Nu förstår ni säkert.....
Känner mej i toppform idag,undrar hur jag skall hinna genomföra ens hälften av det jag vill idag!
Undras om jag är manodepressiv,vad tror ni?
Ena dagen helt slut och orkar inta göra annat än glo uppgivet på allt, nästa stund överaktiv ungefär som när ungarna har socker-chock! Kanske därför man ÄR slut i mellanåt? För att man har nån form av bokstavskombinations- sjukdom som gör att man bränner på tills man faller och sedan tar det ett tag att resa sej igen?
Den här dagen skall jag bränna på iallafall, har party-feelings i kroppen nästan. Kan bero på att jag lyssnade på denna som får bli Dagens Höjdare
Lyssna och känn hur livsandarna pulserar - för jäkla sköna killar!
Tur att det är lite disigt idag, det dämpar väl kanske den där strålningen lite? Men kom ihåg solskyddet iaf.

Nu kör jag en burn-out i trägår`n, vi hörs! / J


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Å jag väntar med spänning på bilderna...



Hur kan du hålla på i trädgården i den här hettan. En annan orkar med nöd och näppe vattna växthuset. Du sku komma och se vinrankorna. Vi får nog trampa vin i sommar...(;

2009-06-30 @ 15:20:32
Postat av: Johanna

Hörrö inte håller jag på heller-jag är barnslig och gör sånt som är kul och inte sånt jobbigt som man måste!

Förresten var glad att du har ett växthus,det finns dom som är utan också!

IIIH igen, nun säger Felix att kl är 21.53-måste verkligen i duschen nu så jag inte missar början på morden i midsomer,det är då man har chansen att avslöja mördaren....Kramar./J

2009-06-30 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0