YESS!!!



Dagens höjdare!

Alltså det har hela tiden vart min mening att man skall kunna lyssna på mina höjdare medan man läser, men eftersom jag är ett totalt spån har jag inte fixat det förrns idag!
Blir ju generad över min egen enfaldighet !Men nu när jag ser att vidden av min intelligens ej blott överstiger daggmaskens, utan även börjar närma sej en myras....ja,man är stolt helt enkelt!
YIHEE, men nu har jag fattat....
Dagens höjdare får symbolisera det.
Älskar denna, sjöng den här med Intermezzo kören som jag var med i förut. slutade dock när jag insåg att tiden ej räcker till just nu. Sorgligt men sant. / J

P.S Och ja, om nån undrar var jag sopran och ylade med där i det övre registret....Ganska yligt om jag får säga det själv. Men ryyys vad snyggt och mäktigt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaha, men man kunde inte lyssna på den medan man kommenterar, så fixa det också, myrhjärna! ;-))



Den är MÄKTIG och jag älskar den! Ryyyssssss.....

2009-07-21 @ 12:08:34
Postat av: Johanna

Jo om du klickar på den så börjar den om från början även här på kommentarsidan! HA så man kan alltså lyssna på den 2 ggr! Puss,puss!

2009-07-21 @ 13:18:43
Postat av: Åsa

Men den spelar bara en liten bit... pilutta!

2009-07-21 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0