Vilken födelsedag jag fick!

Hej bloggen,vilken födelsedag jag fick!
Underbart väder,och lugn o ro! Andrèa och Aron kom hit tidigare på eftermiddagen,de åkte till Hesburger o köpte middag åt oss allihop. Så först åt vi det och sen blev det tårtfrosserier!
Vi måste sticka in till stan hastigt nu,men jag återkommer lite senare med mer info. Jag fick så fina födelsedagspresenter så jag nästan skäms!
Bland annat en ....lyssna på detta...: EN KAMERA!!! Av mina allra älsklingaste älsklingar! Johan sa att han hade läst på min blogg att jag verkligen behövde en ny kamera...=) Så var den bra på de sätte också, bloggen!
Helt otroligt glà blev...och är jag...!!!!
Vi hörs / J

Senny-första fotot med nya kameran

Första töntbilden me nya kameran....



Barnen sitter o myser me glass....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0