Va e`de för da idaaaaa

....jo de e mammans födsledaaa,hurra,hurra,hurraaaa!
Jag blev framför datorn för länge igår,så nu har jag dammsugningen kvar iallafall!
Men vad gör det bara man har en uteplats? =)
Kolla vädret gott folk!
Ni vet,ett tips kommer här :
Om ni någonsin skall ha ett sommarkalas eller möjligen ett bröllop,eller nåt annat ni vill va säkra på att vädret är bra just den dagen,ta och vänta tills den 15 juli!
Inte en gång har jag haft dåligt väder på min födelsedag!För två år sen när jag fyllde 30 var det faktiskt inge vidare väder före den stora dagen.
Men den 14 och 15 juli,när jag hade kalas var det sånt sommarväder att man inte trodde det var sant!
Någon gång har det duggat lite på förmiddagen,men annars har det alltid vart kalasväder på kvällen! Så ni vet,bara ett tips! (fast bara därför lär det väl bli skitväder i fortsättningen bara för att jag skriver ner det....)
Japp,och ni ser vädret idag,superbo!
Nu skall jag åka och handla jordgubbar till tårtan. Hade tänkt laga en marängis,men det blir nog en helt vanlig,traditionell med grädda och så. Och en kladdkaka,Senny har tjatat om mammas kladdkaka en vecka nu. Funderade på att laga jordgubbar marinerade i lime och socker till den. Och lite sval grädde...mums. Inga storheter,det är ju så fint väder vettja. Vill ju vara ute nu. Nu ska jag börja med allt, ha det fantastiskt i sommarvädret!

Klematis,Nelly Moser?

By the way, den här klematisen köpte jag som en Nelly Moser för två år sen. Planterade den vid huset eftersom jag vill ha rosa blomma mot den gula väggen. Enligt min mening är inte detta Nelly Moser.
Den har inte blommat förrns nu,så jag har inte sett blomfärgen förr. Men inte blev det som jag tänkt mej precis....
En blomma har den bara i år också. Vad är det för konstig sort?
Hej för nu / J

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattis kompis!!

2009-07-15 @ 14:56:16
Postat av: Johanna

Tacktack,man blir ju inte yngre precis....

2009-07-16 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0