Bra att ha grejjer



Fick ett kort på posten igår...



Gulle mamsen & papsen hade skickat till mej från Malungs semestern...

Barna fick också kort,men deras var roligare...



det här fick Felix och det passade ju bra. Johan brukar kalla honom för Nasse.



Detta fick Senny och det passade också bra, hästfreak som hon ju är.



Vi fick också en överraskning för att vi varit barnvakt åt deras vovvar.....



Ohlalaaaa,gissa om det var välkommet!!! Presentkort på IKEA- åh vad glad!
Dessutom fick jag den schyssta armykepan som jag har på mej på bilden i inlägget nedanför- också lyckat!
Vi hade en sån keps här i familjen förut som vi slogdes om allihop. Tills Johan hade på sej den på jobb den dagen de rensade ventilationer på Arken. Hmmmm,nu kan han få ha den. Men snacka om att han var snabb, mamma & pappa hade bara hunnit överräcka den till mej så satt den på hans jäkla skalle!
Dessutom hade de köpt ett par skitfina trädgårds arbetsbrallor till mej- har sett annonser i trädgårdstidningar om dem och tyckt de verkat bra. Brukar ju ha Johans arbetsbralls i trägårn ibland, bara för att de har tillräckligt med fickor och så. Men nu har jag egna snygga! Glömde dock att fota dem,skall göra det så ni får se hur trendig jag skall vara i träggårn i fortsättningen!



Fin va? Den nya japanska lyktan...



Denna fina fotogenlampa är upphittad i garaget. Sade åt Johan häromdan att jag bra gärna skulle klättra upp på garagvinden o gräva i allt bråte där. Säkert fullt med skatter! Bara jag skulle våga,det är inte riktigt säkert för bumbi-björnar att klättra på sådana ställen.
Efter en stund kom han in, hade hittat denna lilla klenod.....Finns nog mer där.



Tips : Köp dessa sommarglada bags billigt på KappAhl,bra till mycket! Stranden,butiken,skolan...ja,vad som helst! Fräscha färger!



Coola kids va?





Lite Miami Vice ( John Donson eller va hette han...=) )över killen eller hur? Han tycker nog själv att han e lite cool i sina nya brills!



Se bara vad fint det blir när man har ny kamera! Schysst effekt va, lite 20-tal över det! Senny med ny klänning.



Sommarmiddag! Fönstret var öppet så vi hörde Elvis P inifrån stereon. De var ju freda gubevars.



Felix är en klippa på schack! Har spelat mot datorn ganska mycket, men schack är ju svårt för tusan! Jag har inte en chans mot honom kan jag säga!

Nu skall vi ut med jyckarna och se till at vägrenarna hålls fullskitna här i byn! Ha en angenäm afton / J

Kommentarer
Postat av: Åsa

Herrigud att du la in kortet jag skrivit, det såg ut som en femåring sku ha skrivit det för jag satt och skrev i knät.. :-)

Vilken störtskön bild på ungarna! Det är roligt att fota när man har bra grejer.

Gjorde ni inget igår kväll?

Vi hade så trevligt i sjökvarteret med sjyssta polare, lite öl och mycket dans!

2009-07-19 @ 13:01:32
Postat av: Johanna

Johan luktade rökt ål och jag luktade väl av sånt jag gjort på mitt jobb...så,nä,vi blev hemma!

Jag var faktiskt trött,hann inte ens byta om när jag kom innanför dörrarna till jobbet förrns jag fick ringa tutut-bilen om du fattar. Resten av kvällen gick i samma anda så jag var sliten vid hemkomsten. Men det var mysigt här också.

2009-07-19 @ 23:16:24
Postat av: Åsa

Ja, det tror jag, skönt att vara bara hemma ibland!



Men visst var barnens "djurkort" för jäkla roliga? Gissa om jag gnägga när jag hittade hästen och nasse passade perfekt också! ;-))

2009-07-20 @ 10:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0