Utkast: Aron, mosters ...





Aron, mosters lilla gullgull var på kalas i onsdags förstås. Av honom fick jag ålandssmycket som ser ut såhär uppsomner :



Bara så ni vet så är det såhär,att till min nya kamera så följde ett program till fotona. Där har jag suttit och svängt om alla bilder och donat en bra stund nu,men nu när jag skulle ladda ner bilderna därifrån fick jag det inte att funka,utan jag fick helt enkelt sätta in den såhär nu. Ska fixa det så syns det bättre hur fint det är. Fick också ett superfint vindspel gjort av bambu, som jag har önskat mej i hundra år! De är ju sååå fina och låter så mysigt.
Kan ju sätta in en uppsomkull bild på det också så får ni träna er inlevelseförmåga lite:



Hänger inte på rätt ställe där, det väntar på sin lilla ampelkrok som det skal dingla i vid nya uteplatsen.
Finns nämligen en ny liten japansk lykta också som ska stå där. Har inte orkat ladda ner bild på den,visar den sen.

Idag for de gulliga små hundarna hem som vi har vart babysitters åt en vecka. Mamma & pappa har ju vart till Malung på dansbandsvecka så de har vart här undertiden. De har varit så duktiga och jag tror Elvis-frassen också har tyckt det har varit underhållande.
Gudars vad han har vart utstuderat förarglig. De var ju lite rädda för honom,stor och svart som han är, och han har förstås psykat dem totalt.

sally-Welsh corgi cardigan

♥ Sally med pipleksaken jag köpte åt dem. Den försvann. Vet ej om Affi grävde ner den eller om Sally åt upp den. Men borta är den iaf.



♥Här är Affi-älsklingen. Hon är så mild och god och man bara älskar den lilla nalle-björnen.♥

Hon har diabetes, så det var lite passande med mattider och sockermätningar osv, men det var inga problem och allt gick väl.
Förstås, man är väl inom vårdbranschen.



Affi får sitt morgoninsulin.

De har trivts bra här och haft kul, men nog blev de glada när husse & matte kom och hämtade dem ikväll!
Men vi har pratat om dem flera gånger ikväll allihop här hemma, det blev så tomt här utan dem hasande i fötterna. Har tänkt ropa på dem flera gånger. =) Man vänjer sej fort!
Felix tyckte vi skulle fråga om vi inte kunde få dem.
Mommo sa att han får vänta och se, han fyller ju år snart! =)

Nu är klockan så mycket, måste väl dra mej till sängs. Imorgon behöver jag inte upp och insulina heller.
Har ju vart ganska bra det annars, man har ju faktiskt stigit upp i måttlig tid. Man blir ju lätt lat och ligger och drar sej för länge när man e ledig.
Men imorgon ska jag jobba eftermiddag och kväll, så jag vill nog upp i tid så inte halva dan är gådd när man vaknar.

Sov gott alla! Skall ladda ner fler bilder imorgon, hoppas det funkar bättre. / J

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ahaa.. vi undrade vem det var som visslade när Sally var ut och bajsade.. ;-)

Affi gick omkring och gnällde igår kväll, så jag vet ej om hon saknade friheten heller hammarlandsungarna..

2009-07-18 @ 11:09:52
Postat av: Johanna

Nååå,dom saknar sin snälla storasyster!!!!

Det är faktiskt tomt,dom får komma igen när dom (läs: när ni behöver barnvakt)vill!!!

2009-07-18 @ 20:38:17
Postat av: Andréa

ha ha, Felix vaknar på sin födelsedag med en stor kartong nedanför sängen.. Något som piper i den! Åååhhh, två welsh corgi cardigans. Tack mommo o moffa!



Shit asså va våra Lassekepsar e snygga! Jag ska försöka göra ett inlägg på min blogg imorn så du får se att jag också e fin i min!

2009-07-18 @ 21:41:01
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha,jag såg dock mer lite cellofanplast med imma på insidan framför mej jag....

Lazzeztefanzkepzarna är znygga,japp de e dom!Gillar just exakt den modellen,enda kepsen jag kan ha utan att se ut som ett bondhuvve!

2009-07-19 @ 01:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0