Slag i saken!

Bara kände att jag faktiskt skulle göra en ny kategori med enbart haggerier,så nu finns det en sån!
Bra att ha när man är en människa som har åsikter om det mesta! Och inte alltid så snälla sådana...
För jag har stört mej så länge nu på att dagens musik för det mesta är så fantastiskt DÅLIG!
Tacka vet jag gårdagens stjärnor! Ingen dataretuschering där inte! Lyssna på Elvis skivor bara, man vet ej om det är LIVE eller studioinspelning! Eller förresten, oftast sämre resultat vid studio-inspelningar!
Och Michael Jacksons live-konserter tex Dangerous-tour! YOHOO,vilka röster de killarna hade!
Ta vilka kändisar som helst från förr, de hade talang och var skickliga på det de gjorde och blev rättvist kända för det! Nuförtiden blir den som är mest vulgo och utstuderad kändis och hittar på det ena värre än det andra bara för att inte bli bortglömd!!!
Nu har det varit "Britta-hysteri" i Sverige när Britney Spears har vart där.
- Vommanajsa, vommanajsa, vommavommavommanajsa. bäjbäbäjbä!!!  Jä jä!

?????????????? Excjus me !!!!!!!????????

Kommentarer
Postat av: Andréa

fast jag tycker vommanajsa e bra! plus att de finns en hel del bra artister som ju inte är som Brittan. Amy winhouse knarkar ju som kändisarna på 70 talet och dessutom sjunger hon alltid live osv.. Hon gör skitbra musik också! Nä, men jag fattar va du menar... Men många bra artister finns de nu också. De va säkert en blandad kompott förr också, men nu har vi lärt os vilka låtar och artister som faktiskt va bra då och sållar bort de andra.

2009-07-21 @ 08:29:53
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Johanna till Andrea

Jo men jag vet, Andrea! Det är klart det är så,det finns verkligen artister som är bra nu också!

Så menade jag inte, men ofta ofta tycker jag att det finns kändisar som man inte ens riktigt vet varför dom är kända...

Och så klart- vi sitter ju och lyssnar på gamla artister som var bra- inte vet ju vi så mycket om de som var dåliga.

Sen blir jag så irriterad över lag på ytligheterna! YTA, YTA , YTA!!! Allt handlar om hur man ser ut, om man har tillr. med pengar, skönhetsop. - allt det där! Läste en tidning häromveckan där en rubrik var att Julia Roberts visar mammamagen i bikini-skrattar ändå!

Hon har alltså fått tre barn och är i mina ögon en söt tjej på vad? typ 40 år med en kanske inte i allas ögon perfekt mage(dvs inte fettsugen,stenhård,inoljad och blank)- men hon är lång och smal och ser bra ut!Var på stranden med make & välskapta barn! Hon har väl anledning att skratta!

Vi andra skulle ju aldrig få skratta om det var sånt glädje handlar om!

Det är sånt som irriterar mej.

Britta har några bra låtar,jojo, exemplet var bara taget ur luften, för det var det första jag kom på!

Finns nog exempel på många av dagens artister som aldrig skulle kunna genomföra en live-konsert med äran i behåll.Förr måste man klara det,för tekniken var inte lika avancerad då.

Så menade jag =) Blev ju nästan ett inlägg av det här.....

2009-07-21 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0