Skulle aldrig ha sagt det där...

...om att solen skall vara med ett tag till.Ni ser ju själva vad som hände.Men det är skönt,vi måste medge det!
Kanske man har ro i kroppen att ta fram dammsugarn idag då,det var länge sen den såg dagens ljus.Och sätta igång tvättmaskinen kanske. Ganska skönt egentligen,att få vara inne och röja undan lite i lugn och ro.Är det fint ute skiter jag i allt värdsligt och tror att världen har stannat bara för att sommarsolen brinner.
Men det är faktiskrt väldigt skönt ute också fast det regnar.
Det vet jag,för jag fick en jäkla fart att hämta in mattorna som fortfarande hängde på tork därute.Snabba ryck gick det.
Fast jag har stukat fötterna fördärvade i dom där foppa-tofflorna förr när jag hoppat från trappan i brådskan lär jag mej tydligen ingenting, för jag hoppar fortfarande med dom och slirar i gräset.Dom är hala nåt förbaskat så ni vet.
Varning för att gå i väta och sedan in på klinkersgolv också.
Har halkat flera gånger, inte omkull som tur, men nästan.Riktiga bananskals -halkningar som skulle kunna göra rejält ont.
Nu skall jag göra nåt kreativt,var jag nu skall börja.Ska ju jobba i helgen igen så det är väl bara att hugga i nu.
På återhörande / J

P.S Lite sköna bilder från stranden i veckan,barnen (Senny,Felix & deras kusin Amanda)
väntar på båtar så de ska få hoppa i svallen. Lite kallt verkar det dock...



Ser en båt där ute...då blir det brått....



Väntar på resultat...



Yohooo...







In mot land igen i väntan på nästa båt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det syns nästan på Felix ben, hur jäkla kallt det där vattnet är! Iiii....

Men det är fina sommarbilder!

Jag ska också dammsuga idag har jag tänkt, men det kommer så mycket i mellan.. och snart kommer ju firarmix, måste kolla ifall alla "Marianamnsdagsgratulationerna" kommer där eftersom ingen kom ihåg det igår.

Här står jag med en sur jordgubbstårta nu. ;-)

2009-07-03 @ 11:35:55
Postat av: Andréa

De ser för jäkla skönt ut där på stranden o Felle har så skön stil, ha ha. Nu ska Aron sova, skönt att vila sig en stund. Vi städa hela förmiddagspasset fram till lunch, så nu kan jag slappa lite.



Men mamma, komma ihåg å komma ihåg... Man kan inte komma ihåg nåt man inte vet om. Fan att jag aldrig har koll på namnsdagar... Men vi brukar ju komma ihåg din födelsedag iallafall =O). Du har ju däremot alltid koll, lite kul att få namnsdagsgratttis. O de e barra av dig man får de.

2009-07-03 @ 12:58:57
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Jenny K

Hej vilka sköna bilder du har tagit!!!!

Själv har jag å barnen hållit oss på andra sidan vid stenljuss! Har smort in barnen hur mkt om helst å ändå ser William ut som en kräfta! Elin börjar nbli en liten Ja du et mörk sak. Vi kan kanske slå oss ihop nån dag me barnen på nån sida tycker jag skulle va kul. Nu e det kyligare men hoppas värmen kommer snart igen. Kramiz

2009-07-04 @ 13:16:38
Postat av: Johanna

Jenny: Ja vad kul,hoppas värmen kommer igen så slår vi oss ihop-skitbra!

2009-07-07 @ 13:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0