Nattens drottning!

Pampadaaa!Skulle bara rapportera som hastigast att allt gått väl,jag klarade av nattvaket utan större problem faktiskt!
Hade ju minst sagt liiite ångest före,pga att förra gångerna jag vakat har jag haft så fruktansvärt tröttsamt!
Men nu skulle man rent av ha kunnat kalla mej pigg!
Ja,lite såsig i bollen har man ju vart.Sagt saker baksomfram nån gång och så.Men inget värre.
Alla överlevde.Såvitt jag vet.
Ska gå i säng nu så jag får dygnet på rätt.
Förresten,glömde en sak.
Borde ha önskat en fanfaaar i fredagens Firarmix! Vår älskade lilla kattunge Elvis fyller ju år idag! Blir fjortis, minsann!
Tänk att det är fjorton år sen han föddes,att jag haft honom så länge- otroligt...
Han har fått en skål räkor. Favoriten. Broilerskinn är inte helt fel det  så heller, men inget är som smaken av räkor! (Det är ju så lätt att tugga också. Så lat att han inte orkar äta om nåt är i för stora bitar...)
Skulle man räkna över i människoår skulle han fylla typ 56 år. Haha,låter så roligt.

Elvis

LIGGER och slickar ur en glasskål....
Jaja, Happy börtdäj,gamla fjortisfrasse...Nu drar jag i säng iallafall, på återhörande imorgon. / J

Kommentarer
Postat av: Andréa

Nämen grattis Elvisgubben! Han e ju så söt! Men alltså tiden går ju så jäkla fort. Vi pratade nyss om att Vicke snart levt typ halva sitt liv, och vi ha ju inte haft honom nå länge känns de som. Jag vill inte bli av med djuren, de är ju en del av mitt liv. Fy farao att de måste bli gamla före oss!

2009-07-14 @ 08:02:22
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Jag visste att du skulle klara av nattvaket galant. Och det bästa av allt: Ingen har klagat, åtminstone int till mig och det brukar nog komma om det är nåt negativt de vet vi...aldrig hör man om det är bra heller, typiskt vi oss människor, eller hur?



Alltså jag har sex dagar i stöten nu sön-fre...jag tog Veronicas pass, stackarn! Pratade med henne idag och hon kommer på söndag men hon lät int pigg men det blev heller int bättre ti bara ligga hemma, sa hon. Amelia blev glad, då blir det ROCK OFF på lördag, utbrast hon. Hon var nämligen förberedd på söndagen annars.



Alltså, tror aldrig Elvis skulle vilja byta familj, han får nog int räkor någon annanstans (:

Jag får dåligt samvete, aldrig ger vi räkor då våra kissor fyller år...



Ikväll var Ingmar och jag och fick oss varsitt Rock Off-band runt handleden. Börjar man komma i 40-års krisen ...men skoj ska det bli och lediga är vi, yes!!



Det här blev långt för att vara jag så nu är det bra (;



Hej hej!!

2009-07-14 @ 18:55:51
Postat av: Johanna

Oj Yvve,saknar du skolan eller vafför har du skrivklåda!?! =) Nej hu,nu pratar vi inte om sådana saker....

Ja,ni har helt klart hamnat i Den Stora Krisen!Rock Off armband,,jaja. Men du kan nog behöva lite sköj om du ska jobba på det där viset.Du kommer att vara helt slutkörd sen,vettu.Men man klarar det alltid av nån underlig orsak!Kramz/ J

2009-07-14 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0