Nähäpp...

...inga kommentarer på det? Hmmm,darrar ni av förundran och vet ej riktigt om det var på skoj eller allvar?
Ja hörni, det är spännande.....

På tal om nånting helt annat, men det finns väl inget som är så uppfriskande som en ordentlig allergi-attack!?!
Nös just 40 gånger på raken så snoren sprutade längs överläppen och ögonen trängde ut ur sina röda,överansträngda hålor. En riktig adrenalin-kick i ordets rätta bemärkelse...
Jag blir ju så jä#%/la arg när jag nyser sådär okontrollerat! Allt man håller i flyger all världens väg och ja, jag blir arg helt enkelt! Man klarar inte av att göra något om man nyser 5 minuter i sträck utan andnings paus.
Sedan är man bussigt tilltäppt i hela huvudet och rösten är helt söndersliten och grov. Näsan flagar av utnötning med hushållspapper och ögonen är illröda och rinnande.
Men det är ju bara trevligt såhär i sommartider när man skulle vilja se fräsch ut.

ASCHOO;ASCHOO; A-A-ASCHOHOOO!!!!

Jäkla skit.

Nu bär det av upp till barnens rum. Utrustningen består av en rulle svarta sopsäckar och tofflor.

På återhörande / J
Inte en chans att jag går barfota i den terrängen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Asså, jag fatta ingenting... Friar du till Johan eller.. sorry, men nu får du nog förklara! ;-)



Jag kunde ju inte höra musiken heller, när farsan har slarvat bort ljudet i maskin



Ja, de där att bli så där arg när man nyser har du nog fått av mej tror jag, men jag nyser ju oftast bara 4 gånger, men blir lika arg ändå, eftersom man nästan faller omkull och pissar i byxorna om man inte hinner sätta sej ner före. :-))

2009-07-24 @ 13:50:29
Postat av: Andréa

Som sagt hann jag inte kommentera imorse. Men jag fatar ingenting?!?!? Hoppas iallafall på bröllop snart hursomhelst!



Jag sku också behöva städa. For som en ångvält genom huset nu innan Aron gick i säng, men fortfarande att göra. Jag höll ju på pröva kläder igår innan spelningen, så nu ligger det högar av kläder som måste hängas in i garderoben igen. SUCK! Ändå använde jag det plagg jag pröva först....

2009-07-24 @ 13:54:15
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Andréa

He he, mamma lade nog in sitt inlägg medans jag höll på skrev mitt... Jag glutta inte på hennes kommentar innan jag skrev fast det kanske ser så ut. He he, ja förklara dig nu sis!

2009-07-24 @ 14:30:17
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Yvonne

jasså, va de ett frieri?? Och jag fatta nada...men känner jag Johanna rätt så friar inte hon utan hon väntar nog godtroget hon, eller...??



Johan: det är nog hög tid nu, fattar du int vinkarna??



Ska ni med på Pub-runda i morgon kväll?? Tåget startar ca 18.00, hör av dig.

2009-07-24 @ 14:42:21
Postat av: Linda

Intresting, intresting...

Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, heter det ju... Men jag förstår om du börjar bli urväntad, Johanna! Innan jag kom till sista versen var jag helt säker på att det var Johan som skulle ta åt sej och få ändan ur vagnen...men när jag läst det sista så vet jag inte riktigt vad jag ska tro mer. Kanske det har varit ett frieri redan? Kanske Johan kom till skott på självaste 10-års-förlovnings-firar-dagen, eller nåt sånt... Hoppas på det sista alernativet jag!!:)



Du behöver nog förklara dej nu vännen, så våra frågetecken rätas ut!

2009-07-24 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0