Kan man få önsk en skyyva å?

Allts idag får jag faktiskt i nervrena när jag lyssnar på Firar Mix!Inte bara en och två gånger som idioter frågar om de får önka skiva när de ringer in!
Och så ska de ha fanfarer sen istället...jaja...Som kronan på verket kommer nyheterna sen med Bättil.
- Fast dom spelar trumpet riktigt bra! sa Felix när jag brölade rakt ut av frustration för en stund sen....
Haha,själva programledarn börjar låta lite stelt ihopbiten tycker jag.
Tututututututuuuuuuuut!!!
AAAArrgh.......

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ha haaaa, men höj volymen nudå! De e ju så sjukt att man lyssnar på de där när man alltid får den där känslan av avsky i magen.. Garv.. Å nyhetelna me bättil e ju föl bla... Hälligu! Ha haaaa! We love you bättiilll!



2009-07-10 @ 14:09:49
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, herrigud! Här sitter jag och pratar och svär för mej själv och härmar eländena som ringer och vill önska ifall de sku få en stund över..

Suck, men trumpeten är ju ryyyyysligt bra..

Kommer du ihåg att Eine och jag skrev ett brev till Ålands Radio om de förbannade tutandet för flera år sen? ;-))

2009-07-10 @ 14:11:21
Postat av: Johanna

Haha,ja de är besvärligt!Jo jag vill minnas att det var nå haggerier jo..HAHA,man ser var man fått sitt humör ifrån....

2009-07-10 @ 14:15:05
Postat av: Andréa

jag ha förresten uppdaterat bloggen... Kan ni int ringa in o be dem ge mig en fanfaar?

2009-07-10 @ 14:52:06
Postat av: Johanna

ÄNKLIGEN som lillebror sa!

Dusku no kun få en fanfaar för det!Ska genast titta...

2009-07-10 @ 15:33:31
Postat av: Mobbi

JAG HATAR BETTIL !!!!!!

2009-07-11 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0