Huuuu!

Dagens Höjdare

Dagens Höjdare symboliserar nattens fasor som jag gick igenom i min ensamhet på jobb i helgen...=)
Kommer du ihåg, Mobbi, att du spelade in den här kassetten åt mej? Jag kommer aldrig att gömma det,lyckan var total!
Alla låtarna på det här albumet var ju fenomenala!Ett sant geni! Kolla dansen,koreografin är otrolig egentligen.

Haha,ser ni framför er hur jag och zombiegänget hasade oss fram i korridoren på Hammargården på vår väg att "hjälpa" nån stackare va? Förstod väl det....MOHaHahaAAAA...
Nu måste jag ut med hundarna hastigt,återkommer senare!Kände bara för att lyssna på denna en stund. / J

Kommentarer
Postat av: Andréa

Moahahahaha! Asså shit va bra den där e varje gång man ser den! Det var nog the king of pop som kom på det där med dans till sin musik. Nu har ju alla popartister det och inte har ju dansen ändrats allt för mycket heller.



Förresten fick jag nu en genialisk ide´ när jag såg denna video. Kanske du får veta den en dag. Shit va jag e bra!

2009-07-14 @ 14:00:16
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaha,du får tacka mej då!Och om den ide`n inbringar nå pengar ska jag ha 40% av den!

2009-07-14 @ 19:40:49
Postat av: Andréa

De har du mitt ord på ;O) Moahahahahaaaaaaaa

2009-07-15 @ 08:03:09
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0