Förresten!

Alltså,jag måste bara klargöra en sak.
Att man måste läsa mina inlägg med en liten nypa salt ibland ,för jag har en liiiten förmåga att överdriva ganska våldsamt och ganska ofta! Dessutom är jag en flitig användare av ironi. Bara så ni vet.

Nu fick jag dåligt samvete för att jag skrev sådär om Soltuna!
Men jag gör sådär ibland, och nu var det de stackars unga flickorna på Soltuna med gårdagens partymascara under ögonen som fick sej en släng av stygga sleven....
Ska nog göra en kategori till då. Som heter Johannas haggerier kanske. Såna finns det många av nämligen!
Oftast inte så allvarliga, bara jag får berätta och överdriva lite så brukar jag bli mild som smör igen sen! ( heter det faktiskt så? God som guld kanske det heter förresten)
Men så ni vet, man kan bra åka till Soltuna,det var trevligt.
Men inte om man är särskilt handikappad för det var en jättetarvlig trappavsats att ta sej uppför när man skulle in.
Men det är klart, Man kan ju sitta ute. =)

Skoja bara. =)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

haha, du har blivit sån som mig att man tittar på om det är handikappvänligt eller inte...har vi månne blivit hjärntvättade från skolan??



I morgon far jag o hämtar utstyrseln åt er, hör av mig sen.



Hört att det varit skottlossning på Torggatan i dag?? Tusan att man aldrig är på plats när nåt händer...

2009-07-19 @ 18:32:45
Postat av: Johanna

Tusan Yv,vi skulle vart där! Roligare än rockoff de!

Nej,skämt åsido.Stackars pojkar-vad har de sånt behov av pengar för tror du? Tror du gjorde rätt val av utbildning iallafall, du lär behövas! Säkert människor med sådana problem som gjorde detta!

2009-07-19 @ 23:04:01
Postat av: Åsa

Johanna, jag tror nog att de som läser din blogg känner dej ganska bra och vet hur du uttrycker dej ibland! ;-)

Men en kategori med "haggerier" kunde jag gott ha också! :-)

Pappa sa " nej, nu ha hon sovit dåligt!"...

2009-07-20 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0