Det börjar närma sej..

...och jag är typ redan trött! Ska va uppe hela natten och jag är RÄDD!
Igår när jag skulle gå och sova började det med att..:



...Elvis skulle ligga och trösta sej på min mage för att han hade vart ute nästan 10 minuter i regnet!
Klockan 2 vaknade jag till för Felix hostade sin krupphosta.Jahapp,ner och hämta lite medducin,och försöka sova i ovädret.
Imorse hade jag tänkt ligga i sängen riktigt länge så att jag skall vara pigg riktigt länge ikväll på jobb.
Kvart i 9 ringde min lillebror.
Precis när jag höll på blev sömnig igen efter det fick jag ett mess.
Sedan började barnen bråka om play-station spelet.
Och nu har jag huvudvärk.Det stormar ute så det kommer helt garanterat att bli strömavbrott i natt med allt kaos som följer med det på ett ställe som Hammargården. Med lite tur kanske brandlarmet går också.
Skall ta med datorn och Sims-spelet i natt-som tur är e jag så barnslig att jag älskar dataspel,det kan bli min räddning i natt känns det som. Har även laddat lite annat...:



Funderade även på denna....:

Shakti-mattan

Aaah,en spikmatta.....Att sätta under aschlet el. dyl. =)
Kanske skulle ha spelat in dagens firarmix så skulle man haft det på repeat hela natten. Antingen skulle man hållas vaken av adrenalinet,eller vakna till liv av de ihärdiga trumpetandet!
Fast jag fick mej ju hälsningar, ju! Av mamsegull och papsegull,de får komma på kalas en annan gång de. Ska ju på resa,gubevars,till malung  på dansbandsvecka!
Vi skall ha deras doggar här, de anländer i afton. Lagom tills jag drar på jobb. =)
Det blir spännande för Elvis om inte annat.
Jag måste verkligen lägga mej på soffan en stund nu,hoppas jag får vila liiite bara.
Kanske rapporterar nåt från det läskiga nattmörkret bland spökena på Hammargården....Om det finns ström.
Ha en angenäm afton,kramz / J

Kommentarer
Postat av: Andréa

åhh, jag lider med dig! Jag är inte gjord för att jobba natt! Jag börjar må pyton! Ångest, uppsvälld ballongmage och hängande ögonlock.. Fy farao! Å sugen på nåt e man juknappt heller när man mår skit. Nu sitter jag vid datorn och ugglar, men jag skall precis i säng. Får nästans lite dåligt samvete. Kanske man borde sympativaka med dig?!



Kram på dig och hoppas du får en bra natt!

2009-07-11 @ 00:09:55
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja faktiskt,det skulle kännas bättre om jag visste att nån annan också satt och pinade sej....

Det är väl det minsta man kan kräva av en lillasyster.

2009-07-11 @ 00:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0