Ayoo...

Idag är det tuffa tider! Svårt att slippa fram till sin egen dator.
Senny har sovit över hos granne Jeanette inatt. det kommer sej av att hon, Jeanette alltså, är en hästtjej uti fingerspetsarna och hon har inga egna barn, bara hästar. hon brukar ha sitt gudbarn där ganska ofta och hon är i Sennys ålder. Eftersom senny också är där ofta så har de två blivit kompisar och nu sov alltså senny över där i natt tillsammans med gudbarnet. Så, det var själva bakgrunden, det jag skulle komma fram till var, att när Senny kom hem hade hon ju inte spelat varken play-station eller dator på närmare ett dygn, så det har hon gjort nu.
Spelat Sims på min dator. Sen blev det livat, för Felix tyckte det var orättvist att hon fått spela så nu har han spelat schack en stund.
Men nu är det jag lite hastigt här som flikar in...
Jag skulle bara säga att ALL musik som görs idag är inte dålig, det var inte så jag menade då förut när jag haggade om det.






Den här är ju faktiskt jobbigt bra! Börjar rycka lite i partymuskeln eller nåt...

Annars har jag fullt upp där ute, gräva, gräva, gräva.....
Återkommer lite senare. Skall eventuellt berätta " Sagan om ringen" för er. Eller om det blir arkeologisk utgrävning del 2.
Vi får se, men nåt spännande i den storleken hade jag tänkt mej.....
Amigos, vi hörs igen.../ J

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad lustigt!

Jag hörde samma låt på förmiddagen och stod och tänkte på hur jäkla bra den var.. :-)

Vad är det nu för spännande historia det skall komma, jag blir så nyfiken!

2009-07-23 @ 15:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0